הבנה מעמיקה של רווח גולמי ורווח נקי היא הרבה יותר מסתם ידע פיננסי - זוהי מיומנות חיונית לכל...
תודעת השרות ברמה גבוה מאוד
נעזור לכם לבחור את הספקים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם
כבר יש לך חשבון? כניסה
או
תורמים לפיתוח הקהילה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
תורמים לפיתוח הקהילה 2
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
קבלו הצעת מחיר מהירה
אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר
חברת EasyCard לחיוב וסליקת כרטיסי אשראי הינה בית תוכנה המספק פתרונות פיננסיים לבתי עסק. עיקר הפעילות של החברה היא מערכת לביצוע עסקאות חיוב בכרטיסי אשראי, ולחיוב הוראות קבע בנקאיות ובסליקת כרטיסי אשראי, המאפשרת סליקה מכל מחשב, סמארטפון, חנויות אינטרנט, חשבוניות ממשקים ועוד
סליקת אשראי פשוטה
כל שעה מצטרף לקוח חדש
ממשק ידידותי ונח
אזור אישי לניהול חשבונך
התממשקות למערכות ניהול
תקן האבטחה המחמיר ביותר בעולם
8 בדצמ, 2022
ממליץ מאד על המסופים שלהם חברה ותיקה ומקצועית בתחום. השירות היה יוצא מן הכלל מאופיר ואריה נציגי החברה תמשיכו לעשות חייל.
תודה, ממליץ לכולם.
27 באוק, 2021
התחלתי לעבוד עם איזי כארד , חייב לציין את תודעת השרות ויחסי האנוש של לנה סנדר ממחלקת שרות לקוחות . ברמה גבוה מאוד שטרם נתקלתי מספקים עמם אני עובד. יישר כוח .המון תודה לך
יתרונות
תודעת השרות ברמה גבוה מאוד
27 באוק, 2021
התחלתי לעבוד עם איזי כארד , חייב לציין את תודעת השרות ויחסי האנוש של לנה סנדר ממחלקת שרות לקוחות . ברמה גבוה מאוד שטרם נתקלתי מספקים עמם אני עובד. יישר כוח .המון תודה לך
יתרונות
תודעת שרות
יחסי אנוש ברמה גבוהה מאוד
29 באוק, 2020
שנים רבות שאני עובד עם איזי קארד, מערכת פשוטה, עובדת חלק ומתממשקת בקלות עם חשבוניות, עם אתרי סחר באינטרנט ועוד
29 באוק, 2020
עברתי מחברת סליקה אחרת ואני באמת יכולה לשתף את החוויה שלי. מהשיחה הראשונה שלי עם אופיר, נציג המכירות, הרגשתי שהגעתי לחברה ששמה את השירות שלה במקום הראשון ושומרת על רמה גבוהה. משהו לא רגיל כי בישראל שירות טוב זה רק בגדר המלצה. כל שאר הנציגות שדיברתי איתן, בניהן חגית, היו נעימות וסבלניות ובאמת רצו לעזור לי.לגמרי ממליצה על איזיקארד
יתרונות
לאיזיקארד יש מערכת כזו שברגע שמתנתקת שיחה בדרך לשירות לקוחות, המערכת מתקשרת ללקוח בחזרה באופן אוטומטי. אצל החברת סליקה הקודמת לא ניתן להשאיר ביקורת וזה אומר המון.