שליחויות שונות עבור בית העסק
עסקים רבים עובדים עם חברת שליחויות קבועה שעובדיה מגיעים למשרד על פי הזמנתו של הלקוח, כדי לקבל מעטפות עם מסמכים, או תוכניות ולהעביר אותן לגורמים הרלוונטיים.
בעת בחירת משרד השליחויות המתאים, בוחנת הנהלת המשרד כמה נושאים חשובים:
- אמינותם של השליחים
- עמידה בלוחות הזמנים
- זמינות לביצוע שליחויות בסביבה שבה נדרשות השליחויות בדרך כלל כמו לדוגמה באזור המרכז
- עלויות סבירות והוגנות
- תנאי תשלום הגונים
- תחושה שיש על מי לסמוך כיוון שקיים שיתוף פעולה פורה
- המלצות וחוות דעת חיוביות מקולגות ומהאינטרנט