אז מהם היתרונות של חנות אינטרנטית?
- לא משלמים שכירות
- הפעילות נעשית 24/7
- חשיפה לקהל הרבה יותר גדול
- הגעה לקהלים בחו"ל
- ועוד יתרונות רבים
נעזור לכם לבחור את הספקים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם
כבר יש לך חשבון? כניסה
או
תורמים לפיתוח הקהילה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
תורמים לפיתוח הקהילה 2
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
קבלו הצעת מחיר מהירה
אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר
כל עסק שרוצה למכור ולהתפתח היום מקים חנות אינטרנטית, לניהול המוצרים שהוא משווק לקהל הרחב. אבל איך בוחרים חברה לצורך הקמת חנות וירטואלית? ריכזנו עבורכם את החברות המובילות בתחום הקמת חנויות וירטואליות (אונליין). ולראשונה, גם חוות דעת אמיתיות של עסקים כמוכם
כיום, כשכלל העסקים כבר מבינים את חשיבותה של החנות הוירטואלית והתחרות על כל קונה פוטנציאלי ברשת חסרת תקדים, מוטלת עליכם, בעלי העסק, האחריות להקמת חנות אינטרנט הטובה ביותר, כמובן על פי התקציב והדרישות שלכם.
בחירת הפלטפורמה הנכונה עבור החנות האינטרנטית של העסק שלכם, הינה אחד האתגרים הקשים ביותר כיום בעולם העסקים הדיגיטלי. בעוד תהליך בניית חנות וירטואלית הינו תהליך ידוע ודי ברור, ביצועו באמצעות החברה או הפלטפורמה הלא נכונה, עלול לפגוע בעסק ולהיות בעל השלכות שליליות על הצלחת פעילותו ברשת.
באקספרט, תוכלו למצוא מבחר אנשי מקצוע מומחים וחברות שמתמחות בבניית וניהול חנויות אינטרנטיות, שיוכלו לסייע בייעוץ, בהכוונה ובהקמת חנות מושלמת עבורכם, כדי שגם אתם תוכלו להתחיל ליהנות מפוטנציאל הצמיחה, החשיפה והרווח מסביב לשעון, של חנות אינטרנטית.
ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו
ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט
ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט
ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%
באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.
אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.
שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!
למידע נוסףe-shop היא הפלטפורמה המובילה והמתקדמת בישראל כיום לבניית אתרי איקומרס. היא נמצאת בחזית...
פרטים נוספים500 ₪ הנחה בהקמת חנות + פגישת ייעוץ בבית העסק עם מומחה ללא עלות
חברת YALLA, מהמובילות בתחום, גאה להציג את הדור הבא של החנויות...
פרטים נוספים
התשובה היא חד משמעית – כן! אם אתם יכולים למכור את זה בחנות פיזית אתם יכולים (וצריכים) למכור את זה גם און ליין. כפי שצוין מעלה, ישנם יתרונות רבים לשימוש בחנות וירטואלית והיא מהווה הזדמנות עצומה לקידום העסק שלכם, לצמיחתו, לגדילתו ולהגדלת הרווחים. בקיצור – מדובר בהזדמנות שאתם לא יכולים לסרב לה.
עלות הקמת חנות וירטואלית תלויה במספר קריטריונים ובהם כיצד מוקמת החנות, מה סוג החנות, מה גודלה (מבחינת כמות עמודים ומוצרים), מהם הכלים והפונקציות המוצעים בחנות ועוד. כיום, ניתן להקים ולנהל חנויות אינטרנטיות במחירים המתאימים לכל כיס ולכל עסק – החל מעלות של עשרות בודדות של שקלים בחודש ועד למאות שקלים ואף יותר מכך, כשמדובר בחנויות מיוחדות ובבעלי מקצוע המתפעלים אותן עבורכם.
ישנן חברות רבות המציעות שירותי הקמת חנויות וירטואליות, כאשר חלקן מתמחות בהקמת וניהול חנויות וירטואליות לעסקים קטנים, חלקן בהקמת חנויות קונספט, חלקן בפיתוח כלים ופונקציות לחנויות בהתאמה אישית ועוד. בבואכם לבחור בחברה להקמת החנות האינטרנטית הבאה שלכם, חשוב לוודא כי החברה אכן מתמחה בתחום זה, בעלת ניסיון ומעניקה את כלל השירותים הנדרשים לבעל העסק עבור החנות האינטרנטית, ניהולה, פעילויות השיווק וכו'.
לבחירת הספק לבניית החנות האינטרנטית שלכם חשיבות רבה, שכן עליו להתאים לאופי העסק שלכם, ליעדים, לקהל הלקוחות שלכם ולדרישות שתציבו בפניו, תוך תיאום ציפיות מלא ובמטרה לשרת את העסק שלכם ואתכם על הצד הטוב ביותר. שימו לב – בחירה בספק שאינו מתאים עבורכם, עלולה לגרום לבניית חנות שלא תהיה אטרקטיבית בעיני קהל היעד, לא תשיג את המטרות שהצבתם עבורה ולא תשיג לכם את החשיפה ואת היקף המכירות להם אתם מצפים. לכן, אל תהססו להיעזר במקורות המידע הרלוונטיים, למציאת ספק החנויות האינטרנטיות המושלם עבור העסק שלכם.
אנחנו באקספרט, פועלים על מנת להציג את מיטב הספקים ובעלי המקצוע בתחום, במטרה לסייע לעסקים הקטנים בתהליך הקמת החנות הווירטואלית המושלמת, תוך התאמה אופטימלית של הספקים לסוג העסק, למודל העסקי, לצרכיו, למאפייני העסק ולדרישות בעליו.
ברכותינו – הקמתם חנות וירטואלית! כעת, הכירו אותה לכולם! לאחר הקמת החנות הווירטואלית שלכם, עליכם לוודא שקהל היעד שלכם יכיר אותה. כיצד עושים זאת? שיווק דיגיטלי.
קידום אורגני, קידום ממומן ושימוש ברשתות חברתיות הם רק חלק מהכלים המקובלים והפופולאריים לקידום החנות האינטרנטית. לא יודעים כיצד לעשות זאת? אין בעיה. חלק מספקי שירותי הקמת ובניית החנויות הווירטואליות, מציעים גם את שירות זה. לחלופין, תוכלו להיעזר במקדמי אתרים, שייקחו את החנות שלכם הכי רחוק שאפשר ושגם עליהם נשמח להמליץ לכם כאן באקספרט.
זכרו – לאחר שהוקמה החנות האינטרנטית שלכם, עליכם להקפיד ולתחזק אותה, להציג את כלל המוצרים באופן מסודר ולעדכן את המחירים והמבצעים. כמו כן, השתמשו באופן תדיר בפונקציות וכלי השיווק הרלוונטיים למטרות קד"מ ועל מנת לנצל ככל הניתן את יתרונות החנות הווירטואלית שלכם, למקסם את המכירות ואת הרווחים.
הגעתי ליאללה לפני כ3 שנים, ממשק הניהול של האתר ביאללה הוא מדהים, קל לפעולה ומאוד פשוט לעשות שינויים באתר. ביאללה אנשי המקצוע מדהימים שנותנים שירות איכותי ומהיר.
התקופה הזאת של הקורונה גרמה לי לעשות עם עצמי חישוב מסלול מחדש, ועזרה לי לראות איפה הנקודות החלשות של העסק. הגעתי למסקנה שאין מנוס אלא לפתוח חנות אונליין שתאפשר לי לקחת את עצמי ואת העסק שלב אחד קדימה, ואחרי שבדקתי בכמה חברות פניתי לאישופ...
ממליץ בחום! מערכת נפלאה, קלילה לתפעול, המון פיצ'רים שמוסיפים מימד נוסף לשיווק ברשת ושירות מעולה.
צוות מקצועי שמעניק שירות אישי, קיבלתי תשומת לב מלאה בכל רגע והתרשמתי מאוד מהאכפתיות וההקפצה מצידם. ממליץ בחום.
בנו לנו אתר מדהים, בעיצוב יפהפה
יותר ויותר עסקים עוברים למכור OnLine ונהנים מהיתרונות הגדולים של פעילות מסחר אלקטרוני. במאמר זה נמליץ לכם על הצעדים הראשונים של עסק שרוצה לעבור למכירות OnLine
אז מהם היתרונות של חנות אינטרנטית?
הקמת חנות אינטרנטית משמעותה הקמת סניף לכל דבר ועניין, חשוב להבין שיש כאן תהליך שידרוש משאבים של זמן, כסף ותשומת לב ניהולית. חשוב להגיע לתהליך זה מתוך ועם אסטרטגיה ברורה של העסק (השאלה הראשונה שנצטרך לענות עליה היא: מדוע אנו בוחרים למכור און ליין?) האסטרטגיה תעזור לנו לקבל החלטות נבונות יותר במהלך המסע
לפני שאנו ניגשים להניח את התשתיות בבית חדש או במשרד חדש שאנו בונים, אנו מתכננים לפרטי פרטים את התוכניות בעזרת אדריכל, באון ליין האדריכל נקרא "מאפיין" וויתור על השלב יעלה לנו בהמשך הרבה כסף זמן ותסכול. חשוב להבין בדיוק מה העסק שלנו צריך, איזה ממשקים חשוב שיהיו באתר ואיזה תהליכים יהיו באוטומציה מלאה וחלקית.
בשלב האיפיון חשוב להגדיר למאפיין גם אופציות עתידיות (למשל בשלב הראשון שלכם האתר בעברית, אך בעתיד תרצו להוסיף לו שפות נוספות) – אמירה מסוג זו יכולה לגרום למאפיין לבחור בכלל פלטפורמה (מערכת) אחרת לחלוטין שתומכת באופציה הזו.
מנגד, חשוב להגיע לתהליך האיפיון "צנועים" – עם הצרכים המדויקים ביותר שאנו צריכים ולא שאיפות גבוהות מדי, כי אז הצעות המחיר שנקבל למערכת יהיו גבוהות מאוד.
במקביל לבחירת הספק שיבנה לכם את האתר או ממשק שבו תשב החנות הווירטואלית שלכם יש לבצע רכישת דומיין מתאים ואפשר לעשות זאת עוד הרבה לפני, כדי לבחור בשם הכי מתאים בעברית או אנגלית, מומלץ שהסיומת תהיה com שתאפשר יתרון לחנויות וירטואליות.
בקרו באתרים דומים או של מתחרים, השלימו תהליך רכישה מלא (כולל קבלת החבילה) ורשמו בצד אילו רעיונות אהבתם כלקוחות ואיזה פחות. דבר זה יעזור לכם לדייק את עצמכם בשלב כתיבת האיפיון שלכם.
לכל מערכת יתרונות וחסרונות משלה, חשוב להבין שהמערכות מתחלקות ל-2 משפחות:
יצא לי לנהל לא מעט פעילות און ליין, רובן לחו"ל. אם יש משהו אחד שלמדתי זה שאין כללים קבועים. יכולות להיות 2 חברות קוסמטיקה שמוכרת באותה זירת מסחר (אמזון) לאותו קהל יעד. גם אם נקטתי באותן פעולות, אחת תהיה הצלחה מסחררת ואחת פחות. משם למדתי שבאיקומרס אין copy paste. כל מותג שוק קהל מוצר צריך פיצוח, חשיבה, המון ניתוחים והמון AB testing. איקומרס זה לא הכנסה פסיבית, איקומרס זה עבודה קשה. אבל כשהעסק מתמיד בערוץ הזה זה יהיה הערוץ מכירה הבלתי מוגבל שלו, הפוטנציאל של נתח השוק הוא אינסופי
לאחר שיש לכם ביד איפיון, תוכלו לפנות לבתי תוכנה או פרילנסרים על מנת להקים את המערכת. המומחים מתמקצעים בפלטפורמות (שופייפי / וויקס / וורדפרס / מג'נטו) ולכן כל מומחה "יוביל" אתכם למערכת שבה הוא מומחה וזהו לא בהכרח הפתרון המתאים לכם. עליכם לפנות למומחים לאחר שאתם יודעים ומגובשים בפלטפורמה המתאימה לכם – זאת תדעו לאחר איפיון נכון והתייעצות.
חוץ מתהליך ההקמה הטכני אתם צריכים במקביל לבצע תהליך שיווקי, ובו תכינו את החומרים השיווקיים
1. איזה מהמוצרים יהיו באתר?
האם נכון לכם להעלות את כל המוצרים לאתר? האם כל המוצרים גורמים לחוויה חיוביות עבור הלקוחות? האם אתם יודעים לשלוט במלאי בכל רגע נתון על כל מוצר? אלו שאלות שתצטרכו לקבל עליהן החלטה בציר השיווקי.
2. תמונות הן כלי שמוכר
כל מוצר שיעלה לאתר מחויב בתמונות שיווקיות שלו ורצוי יותר מאחת. חשוב מאוד להראות את אופן השימוש במוצר, רקע לבן תמיד מוכר יותר, תמונות אותנטיות לרוב מנצחות. אין טעם להראות את האריזה למשל. המקום שבו אין לחסוך זה בתמונות, יש לבחור צלם שצילם בעבר מוצרים דומים (צלם בגדים מעולה לא בהכרח יידע לצלם תכשיטים בצורה נכונה).
3. כתיבה שיווקית
כאשר לקוח נכנס לחנות פיזית יש לו את מי לשאול שאלות (איזה סוג בד? כיצד מכבסים? האם הטלוויזיה הזו היא חכמה?) באתר שלכם לרוב לא יהיה לו את מי לשאול, לכן חשוב לכתוב את התשובות לשאלות נפוצות בתיאור המוצר.
הקמתם חנות מדהימה, מה עכשיו? אתם נכנסים לשגרת חנות, אז הנה מספר טיפים לניהול השיגרה:
♦ שירות לקוחות און ליין – הוספת כפתור (פייסבוק מסנג'ר או וואצאפ) – כאשר אדם עונה מהצד השני זה מקפיץ את אחוז המכירות באופן מפתיע ונותן חווית שירות חיובית ללקוחות.
♦ לשלוח בזמן ולבחור ספק הפצה – עבור המוכרים (לרוב) המכירה מסתיימת כאשר הלקוח שילם, עבור הלקוח תהליך ואופן קבלת המוצר הינו חלק מחוויית הרכישה, חשוב לבחור חברת הפצה ששולחת מהר (עד 3 ימי עסקים זה הסטנדרט בישראל) ושמספקת את המוצר בצורה ראויה לבית הלקוח או למקום איסוף בקרבתו. לא בטוחים במי לבחור? נסו את החברות בתור לקוחות ותראו באיזה חברה קיבלתם חוויה חיובית.
♦ ניהול תקציב שיווק – גם אם הקמתם חנות מושלמת, אבל אף אחד לא יודע על קיומה, היא לא תמכור. חשוב להיעזר באנשי מקצוע בכל תחום הקידום הדיגיטלי על מנת להביא תנועה לחנות. יש לעקוב על ידי גוגל אנליטיקס על יחס ההמרה (מספר כניסות חלקי מספר עסקאות) ולראות שהוא משתפר עם הזמן.
השלב הבא יכול להיות פתיחת חנות בינלאומית על מנת להגיע לשווקים במקומות אחרים בעולם וכמובן להגדיל בצורה משמעותית את כמות הלקוחות באתר.
זהו, עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את אחד או יותר מהספקים הנבחרים שלנו, לקבל מהם הצעת מחיר ולהתחיל להרוויח!
כדאי להיכנס לכל מיני אתרים ולבדוק מה מהם נראה לך מרשים ויעיל, לקרוא על הנושא, להתייעץ עם מומחים לבניית אתרים שייתנו לך את ההמלצות שלהם ולשאול מכרים וחברים
יש שתי פלטפורמות עיקריות שאפשרי לשלם להן ולהקים דרכן אתר לכל מטרה או שתקימו אתר עצמאי עם דומיין שלכם ותפתחו אותו מאפס באמצעות אנשי מקצוע בתחום בניית האתרים
כיום מעטים העסקים שלא עובדים עם אתר אינטרנט, מדובר בייחוד בעסקים קטנים או ותיקים שמתבססים על קהל קבוע. כל עסק שרוצה לגדול ולהתפתח בונה כצעד ראשוני אתר שבו ניתן להכיר אותו
כדאי לחשוב על בניית אתר אינטרנט מקצועי, אחסון לאתר ושם דומיין, או שימוש בספקים שנותנים את המעטפת הזו. כמובן שרצוי שהאתר יקודם במנועי החיפוש, יעוצב כראוי, יכיל תוכן רלוונטי ויהיה זמין גם בגרסת מובייל