קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

ריהוט משרדי – חברות מומלצות ביותר (2024)

ריהוט משרדי (שולחן משרדי, כסא משרדי או כסא מנהל ועוד) הוא צורך בסיסי בכל בית עסק. רגע לפני שאתם שוברים את הראש ממי לקנות ריהוט משרדי איכותי, קבלו את רשימת הספקים המומלצים שלנו

קרא עוד

קנייה מרוכזת של ריהוט משרדי לקראת פתיחת עסק חדש או עבור שינוי בנראות המשרד אינה עניין של מה בכך והמנהלים נעזרים בדרך כלל באנשי מקצוע שילוו אותם במהלך זה. מעצבי הפנים אשר עוסקים בנישה זו ביום יום שלהם מכירים את כל האפשרויות הקיימות אצל היצרנים השונים וזאת על פי תחומי ההתמחות של כל אחד מהם.

 

כך אפשר לראות את ההיצע של ריהוט משרדי מודרני איכותי אשר מיוצר ממתכת, מעץ או משילובים של כמה חומרי גלם בטיב מעולה אשר יוצרים יחד מוצר מנצח שישרת את העסק שנים רבות, הן לאור חוזקו והן לאור יופיו. 

 

ההרמוניה העיצובית מעניקה מראה מרשים לכל משרד ולכן קו החשיבה הוא ליצור סינרגיה בין כל הפריטים כך שיהיה קו מסוים שייראה כחוט השני בכל מקום, בחדרי הישיבות, במשרדים של המנהלים במרחבי העבודה השיתופיים, במטבח ובמתחמי הפנאי של העובדים. עיצוב ייחודי זה מעניק רוגע בעיניים וממקם את נראות המשרד במיקום גבוה בחשיבותו. זו הסיבה שהעובדים נהנים מהמוצרים הארגונומיים הפזורים במשרד והם מאפשרים להם להתמקד בעבודתם באופן רצוף. 

 

הצורך והדרישות של כל משרד הן אינדיבידואליות ולכן יש משרדים שיזמינו בחנות ריהוט משרדי פריטים הקיימים תמיד במלאי כיוון שיש להם דרישה תמידית, או לחלופין יבצעו special order  בהתאם למידותיהם של החדרים השונים ולגובה התקציב הנועד למטרה זו.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

בחירת ספק של ציוד משרדי

ריהוט למשרד קונים אחת לתקופה ארוכה כיוון שמדובר בקנייה שהעלות הכספית שלה היא גבוהה. זו הסיבה שנושא זה נבחן מכמה וכמה היבטים כדי לבצע את הרכישה המוצלחת והכדאית ביותר. בשלב ראשון רצוי להתייעץ עם קולגות אשר רכשו בתקופה האחרונה ריהוט משרדי וגם הם בחנו כמה וכמה אופציות. שיתוף במידע אקוטי זה יסייע לבעלי המשרד לגבש את החשיבה הנכונה ולצמצם אפשרויות. 

כך הם ישמעו על ספקים מומלצים אשר מספקים ריהוט איכותי על פי לוח הזמנים שנקבע מראש וזאת במחירים הוגנים וסבירים. כמו כן הם ישמעו דיס המלצות על ספקים שאינם עומדים בקריטריונים הבסיסיים כמו טיב המוצר, אמינות של היצרן, אי עמידה בלוחות זמנים, אספקה של מוצרים אשר אינם תואמים את ההזמנה ועוד.

לאור הנתונים האלו מנהלי המשרד יכולים לגבש את תוואי הדרך ולבחון רק את האופציות הקיימות באתרי האינטרנט או באולמות התצוגה של כמה יצרנים ספציפיים ולאחר מכן לבצע הזמנה על פי האפשרות שהיא המתאימה ביותר מבחינה עיצובית, זמן אספקה, טיב המוצר והעלויות של הרכישה הגדולה. 

ריהוט ייחודי למשרדים מובילים

במקרים רבים קיימת דרישה לרכישת ריהוט משרדי יוקרתי וזאת עבור משרדים שהשטחים שלהם הם גדולים כמו לדוגמה חברות העוסקות ביבוא, משרדי עורכי דין, חברות תקשורת, משרדי פרסום ועוד. 

עבורם אפשר לבחון אפשרויות יוצאות דופן של ריהוט כפרי מעץ מלא ומאסיבי, רהיטי מתכת בעלי עיצוב חדשני, שולחנות שמעליהם ממוקמת פלטה מזכוכית ועוד. המגמה היא להזמין פריטים מיוחדים אשר לא נראים בדרך כלל במשרדים אחרים ובדרך זו לבדל את נראותו של משרד זה ממשרדים אחרים.

יצירתיות היא שם המשחק

לא אחת לבעלי משרדים יש רעיון בסיסי לגבי קו עיצובי והם זקוקים למעצב פנים אשר יבין לעומק את קו החשיבה שלהם ובהתאם לכך יסלול את הדרך להזמנת ריהוט תואם ומרהיב. היתרון של מעצבי הפנים הוא שהם מכירים את כל הסגנונות העיצוביים הקיימים כמו סגנון כפרי, מודרני, קלאסי, נורדי ועוד. בהתאם לרעיון המקורי הם יוצרים סדרה של סקיצות, אבי טיפוס והדמיות וכך הלקוחות יכולים לראות ולהבין כיצד ייראה המראה הסופי של פריטי הריהוט השונים. כך הם יאשרו את היצור אם אכן המוצרים דומים לפריטים שעליהם הם חלמו, או לחלופין הם יבקשו לבצע מקצה שיפורים כדי שהתוצאה הסופית תהיה לא פחות ממושלמת. 

סיבוב שופינג אצל יצרני ריהוט

קיימת חשיבות רבה לבחון כמה אופציות של ריהוט ולא לבצע הזמנה אצל הספק הראשון שאליו מגיעים. זאת כיוון שיש ייחודיות רבה אצל כל אחד מיצרני הרהיטים ורק לאחר שמתרשמים מכולם אפשר לקבל החלטה מהי האופציה המיטבית שמתאימה לכל משרד. 

מי שמעוניין לרכוש ריהוט שכולו בצבע אחיד כמו לדוגמה לבן, יחפש אצל היצרנים את הדגשים שיהפכו אותם למיוחדים למרות הצבע האחיד, כמו תוספות של אלמנטים מעץ בצבע זהה או פס דק בצבע אחר. מי שמעדיף משרד בגוונים נעימים ובהירים כמו ירוק, ורוד, תכלת או צהוב, יראה את הדגמים הקיימים ויחשוב על המרחב כולו, מהם הצבעים הנכונים לאור הכמות הנדרשת של הכיסאות ושל השולחנות כדי שהמראה לא יהיה עמוס מדי. 

כאשר מבצעים השוואת נתונים בין היצרנים השונים, חייבים לבצע השוואה נכונה של שולחן מול שולחן כיסא מול כיסא וכו'. רק בדרך זו אפשר יהיה להבחין בהבדלי המחירים בין היצרנים. כשמדובר במשרד גדול המצריך רכישה של עשרות כיסאות, שולחנות, ארוניות ועוד, ההבדלים עלולים להיות של אלפי שקלים וגם של עשרות אלפי שקלים.

כל בעל עסק יבצע חשיבה על ההעדפות שלו, מה חשוב ביותר כמו נוחות ופונקציונליות ומה לא חשוב כדי לקבל בסופו של דבר את המעטפת הנכונה עבורו. 

בחירה של ספק לריהוט משרדי

לקוחות רבים מעדיפים להגיע לאולמות התצוגה, לראות ולמשש את פריטי הריהוט השונים. במקביל לכך הם פוגשים את נציגי המכירות או גורמים בכירים בחברה יצרנית זו. כבר מהמפגש הראשון אפשר לחוש אם קיימת כימיה בין הלקוח לספק, אם יש תחושה שיש על מי לסמוך, שמדובר בגורם רציני, אחראי ואמין, או לחלופין שמדובר בגורם שעדיף לא לרכוש ממנו.

כדי לא לעשות טעויות שעלולות לעלות ביוקר, ההמלצה שלנו היא לעבור על רשימת הספקים העוסקים בתחום הריהוט המשרדי באתר אקספרט, להתרשם מהמוצרים האיכותיים המוצעים על ידם ולקנות אצל היצרן הרצוי לאור העובדה שהוא אמין ולכן הוא ביצע כבר עסקאות רבות עם הלקוחות שלנו. 

5.0
קל נוח היא חברה מובילה לעיצוב ושיווק ריהוט משרדי יוקרתי למשרדים ומוסדות, אשר מתמחה בשיווק וייצור ריהוט לפי הזמנה עם אחריות מלאה על המוצרים הנרכשים. עבודות הייצור של קל נוח נעשות עם גימור מקצועי ומעוצב ונציגי השירות של החברה עומדים לרשות הלקוח 
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • ריהוט משרדי תוצרת כחול לבן
  • רהיטים מעוצבים ועכשיווים
  • מותאם באופן אישי לכל לקוח
  • ריהוט מגוון ומותאם לכל סוגי המשרדים
  • פריסת תשלומים נוחה לבית העסק
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

Waxman, הבית למותגי יוקרה בינלאומיים לעיצוב המשרד מעניק חוויית ריהוט ייחודית עם אולם תצוגה שנותן תחושה ביתית ואווירה שמציגה את הרהיטים באור ייחודי. פריטי הריהוט המשרדי הייחודי של וקסמן משלבים יחד את עולם הערכים, ההיסטוריה ואופי החברה של הלקוח לתוך התמהיל הנכון והאישי ביותר עבור הלקוח
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • חנות אונליין- SHOP
  • התאמה אישית לבית העסק
  • ביצוע פרויקטים
  • מספקים את המותגים המובילים לריהוט משרדי עכשווי
  • מספקים אביזרים ארגונומיים
  • חלל תצוגה לקבלת השראה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

פיטרו פתרונות מתקדמים לסביבה משרדית מקצועית היא חברה ותיקה ומוכרת שמציגה את מוצריה ב-3 חללי תצוגה, המבטאים את היכולות המגוונות של החברה בעיצוב רהיטים. שני אולמות תצוגה חדשניים, שיוצרים יחד את השילוב המושלם בין ביזנס לפלז'ר, ונגריית האמן הוותיקה של פיטרו, שמאפשרת עיצוב ריהוט משרדי מותאם אישית
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • ריהוט משרד בהתאמה אישית
  • מעניקים פתרונות מתקדמים לסביבה משרדית מקצועית
  • רהיטים מעוצבים לאזורי עבודה שיתופיים, חללי בילוי ואירוח
  • נגריית אמן המתמחה בכבישת עץ צורנית, ומאפשרת התאמה אישית לכל לקוח
  • רהיטים בשלל עיצובים בייצור מיוחד לצד מותגים מובילים
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

ריהוט משרדי מוצלח תלוי רבות בייחודיות של כל פריט המרכיב אותו, וזה מה שמנחה את צוות ניו אופיס, המשלב פריטים מיובאים עם רהיטים מתוצרת הארץ בסטנדרט גבוה. ניו אופיס פועלת כבר 24 שנים שבמהלכן היא מספקת מגוון פתרונות לסביבות עבודה שונות – מריהוט חדרי ישיבות וחדרי מנהלים ועד עיצוב דלפקי קבלה, עמדות עבודה, Open-space ועוד
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מהמלאי או הזמנה לפי בקשה אישית
  • ריהוט משרדי ברמה גבוהה
  • רכישה אונליין
  • פריסת תשלומים המותאמת לבית העסק
  • ריהוט עיצובי ושיקי המותאם לכל מתחם
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת סילבר אופיס היא חברת ריהוט משרדי ותיקה שנוסדה בשנת 1974 ומנוהלת כעסק משפחתי. החברה משווקת מבחר מגוון של רהיטי משרד איכותיים, שישמשו אתכם למשך שנים רבות  חברת סילבר אופיס מתחייבת למחירים הזולים ביותר ומספקת מוצרים לבית הלקוח ברוב חלקי הארץ
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מתאים לכל סוגי המשרדים
  • עמדות קבלה מעוצבות
  • התאמות לבית העסק
  • פריסת תשלומים נוחה לבית העסק
  • הזמנות טלפוניות
ביקורות משתמשים

המדריך המלא לקניית ריהוט משרדי

הצורך ברכישה של ריהוט משרדי נוצר עם המעבר למשרד חדש, לאחר שיפוץ מאסיבי או כאשר יש תחושה שהגיע הזמן לרענן את נראות המשרד.

החשיבות של ריהוט משרדי

הריהוט המשרדי הוא המראה הראשוני של המשרד שרואה כל אורח שמגיע לפגישה במשרד זה. מכיוון שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ההתרשמות של האורח בנקודת זמן זו היא אקוטית. הנראות המרשימה של המשרד היא חלון הראווה של העסק ולכן מנהלי כל משרד מקדישים חשיבה רבה  לנושא העיצוב והפונקציונליות של המשרד, כיוון שהוא חשוב ביותר ומעיד רבות על צורת ההתנהלות של העסק.

כאשר רואים ריהוט איכותי, מעוצב בקו נקי ובגוונים נעימים, נוצרת מעטפת נעימה מאד בכל המשרד ולכן מראה זה מזמין את האורחים להיכנס פנימה וליהנות מהמפגש המקצועי.

סיוע של מעצב פנים

במקרים רבים מחליטים מנהלי העסק להיעזר בשירותיו של מעצב פנים כדי שיסייע להם לנצל באופן מיטבי את השטח, היכן ימוקמו החדרים של העובדים, חדרי הישיבות הקטנים והגדולים, מתחמים של open space   ועוד. מעצב הפנים יכין כמה סקיצות של נראות המשרד והמנהלים יבחנו באופן מעמיק את כל ההצעות ובהתאם לזרימה שנראית להם הנכונה ביותר שכוללת מרחבים פנימיים עבור החדרים, חדרי הישיבות, המבואה הכוללת דלפק של צוות הקבלה, אולם ההמתנה וכל צורך אחר בהתאם לצביון של העסק.

במקרים רבים מחליטים מנהלי העסק להיעזר בשירותיו של מעצב פנים כדי שיסייע להם לנצל באופן מיטבי את השטח

בחירה של ריהוט משרדי

יש יצרנים ויבואנים רבים שמציעים סוגים שונים של ריהוט משרדי העשוי מעץ, ממתכת ומחומרים נוספים. כדי לבחור את הספק המועדף כדאי לקבל המלצות מקולגות אשר ריהטו לאחרונה את המשרדים שלהם וגם לקבל חוות דעת ממעצב הפנים שמלווה את הפרויקט. 

אחת האופציות הנוחות ביותר היא שמעצב הפנים מציג כמה וכמה אופציות בתמונות, בסרטונים או לחלופין מגיעים יחד לאולמות התצוגה הייחודיים, כדי להתרשם מסוגים שונים של ריהוט משרדי. המראה שלהם, רמת האיכות והגימור, המגוון הקיים, הצבעוניות, ההתאמה לחלל המשרדי ופרמטרים נוספים שהם אקוטיים. 

ההחלטה על הריהוט המשרדי המתאים ביותר אינה מתקבלת במהירות, הנהלת המשרד בוחנת תמיד הרבה מאד אפשרויות ורק כאשר מרגישים שלמים עם הסגנון העיצובי של אחד היצרנים או היבואנים ממשיכים אתו ומזמינים פריטים שונים של ריהוט משרדי, שהם ייצגו באופן המושלם את המסרים המקצועיים של הארגון. 

במקרים רבים הלקוחות לא מזמינים פריטים מתוך ההיצע הקיים, אלא פונים למפעלים שייצרו עבורם דגמים ספציפיים על פי מידותיו של כל אחד מהמשרדים הפנימיים כדי להעניק נראות המשרד נופך מיוחד.

ריהוט משרדי עבור העובדים

קיימת חשיבות רבה לקנייה של ריהוט משרדי בטיב מעולה התואם את הצרכים של העובדים. ברוב מקומות העבודה העובדים נמצאים במשרד שעות רבות בכל יום ולכן יש לרכוש עבורם כיסאות משרדיים שהם אורתופדיים וכך לא יכאב להם הגב, לאחר שעות רבות של עבודה מול המחשב. כמו כן חשוב שיהיה להם שולחן רחב ונוח לעבודה השוטפת, וכך אפשר יהיה להתקין עליו את צג המחשב, להניח את המקלדת ואת הפריטים הנוספים לשימוש שוטף כמו קלסר, ניירת משרדים, כלי כתיבה ועוד. 

הנוחות של כל עובד והפונקציונליות של השולחן שכולל בדרך כלל גם שידה הכוללת כמה מגירות לאחסון מסמכים ומוצרים נוספים, מאפשרת לעבוד בנוחות מקסימלית ובריכוז גבוה כדי לבצע כהלכה את כל המשימות.

איך להתאים לסוג החברה את הריהוט

עיצובו של המשרד מעיד רבות על המיומנות של הנהלת החברה ושל צוות העובדים המנוסים. לכן המגמה הכללית היא ליצור קו אחיד או קו שמשלים זה את זה וכך כל רהיטי המשרד יהיו בקו עיצובי זהה. 

העיצוב והפונקציונליות משתנה בין המשרדים השונים ולכן הלקוחות או מעצבי הפנים שלהם, מחפשים פתרונות אופטימליים למשרדים השונים בהתאם לתחום עיסוקם, לסוג הלקוחות שמגיעים אליהם ולצביון הייחודי שהם סיגלו לעצמם.

עיצוב משרד לעריכת דין

אם הלקוח הוא משרד עורכי דין וקיימים בו כמה גדלים של משרדים פנימיים, במשרד של כל אחד מבעלי העסק או השותפים, יוצב שולחן עץ מלא מאסיבי ומכובד שמותיר רושם רב על כל מי שנכנס לחדר. הפונקציונליות של שולחן מסוג זה כוללת נוחות מקסימלית כיוון שאפשר להניח עליו מסמכים שונים שנמצאים בתהליך עבודה, קלסר עם ניירת שמעוניינים לראות, ספר חוקים כדי להיעזר בו ומיקום נוח לצג המחשב ולמקלדת. בדרך זו יש שליטה על כל המרחב והעבודה היום יומית היא קולחת.

מעבר לכך יהיו מתחת לשולחן או לצידו שידה של מגירות, וכך יהיה נוח לכל עורך דין להניח בהם את המסמכים שהוא זקוק להם לעיתים קרובות. העובדה שכל העסקים עובדים באופן ממוחשב צמצמה באופן משמעותי את כמויות הניירת במשרדים, אך אף על פי כן עדיין יש מסמכים מקוריים שהשימוש בהם הוא תדיר ולכן מגירות וגם מדפים הם הפתרון המוצלח עבורם ועבור הנחת ספרים מקצועיים.

 

בנוסף לכך בחדרים היוקרתיים הללו יוצבו גם ספות ארוכות שאפשר לשבת עליה כמה אנשים וגם כורסאות מכובדות. הריפוד יהיה מבדים משובחים או לחלופין מעור בטיב מעולה ובגוון שמתאים להרמוניה העיצובית במשרד.

העובדים האחרים נמצאים בדרך כלל במשרדים שגודלם הפיזי הוא קטן יותר ולכן השולחן יהיה אף הוא קטן יותר כך שיהיה פרופורציונלי לגודלו של החדר, אך עדיין הוא יהיה נוח מאד לעבודה וגם כאן יהיו מגירות נוחות לשימוש יום יומי.

 

אחד הנושאים המהותיים הוא רכישת כיסאות משרדיים. מתוך הרצון לשמור על בריאותם של השותפים ושל העובדים, המגמה היא לרכוש עבור כולם את הכיסאות האיכותיים ביותר הקיימים אשר עשויים מבדים משובחים שאינם גורמים להזעה בימי הקיץ החמים, בעלי משענת אורתופדית, משטח ישיבה נוח וידיות אחיזה נוחות. ההיצע כולל כיסאות מנהלים מרופדים בעור הקיימים בגוונים שונים וכיסאות עבודה בכמה אופציות שהם בדרך כלל בצבע שחור אך לא רק.

עיצוב משרד שהוא מוקד עסקי

יש עסקים רבים שיש בהם מוקד עסקי שעובדים בו עשרות ואף מאות עובדים. המבנה של משרד מסוג זה הוא שונה ממשרדים אחרים לאור האפיון שלו. לכן החשיבה היא לתחום את כל החלל למרחבי עבודה קטנים שבהם יש לכל עובד עמדה ובה מחשב. כיוון שאין לו צורך באבזור נוסף או בניירת, מזמינים ריהוט משרדי שמותאם למרחב של open space. ריהוט זה כולל שולחן פונקציונלי וכיסא בטיב מעולה שיאפשר לעובדים לשהות בנוחות מקסימלית לאורך כל המשמרת. 

יש אפשרות גם לרכוש שולחנות מודולריים שיש אפשרות למקם אותם במבנה אחר ביניהם או במיקומים שונים או לחלופין באנצ'ים שגם אותם אפשר להזיז ממקום למקום בהתאם לניוד של העובדים ולחלוקת העבודה בפרויקטים השונים.

במקומות המיוחדים הללו אפשר לראות במקרים רבים רהיטים יוצאי דופן כדי ליצור אווירה ססגונית המותאמת למוקד טלפוני שעוסק בשירות או במכירות. לכן אפשר לרכוש עבורם ריהוט משרדי שהוא בגוונים צבעוניים כמו תכלת, ירקרק או צבעים אחרים. הצבעים השובבים האלו מוסיפים רבות למוטיבציה של כל אחד מהעובדים שנמצא במשמרת.

כיוון שמדובר בעובדים רבים אין בכל המוקדים הללו עמדות קבועות וכל עובד שמתחיל משמרת תופס עמדה פנויה ועובד במחשב הקיים בהתאם לקוד שלו.

עיצוב משרד היי - טק

אחת האטרקציות יוצאות הדופן היא הגעה למשרדי היי טק או לחברות סטארט אפ. בכל אחד מהם יש חשיבה מחוץ לקופסה ולכן הנראות העיצובית של כל אחד מהמשרדים היא שונה לחלוטין ומעניקה לכל משרד צביון משלו. הרצון הוא שיהיה זה משרד שהוא גם בית לאור שעות העבודה הרבות שנמצאים העובדים במשרדים, יש מרחבים של עבודה, משחק, מנוחה, כושר ועוד. 

מעצב הפנים מביא בחשבון את העובדה שהעובדים הללו עובדים מול מדינות רבות בעולם ולכן השעות לא חופפות. עקב כך הם נמצאים במשרד גם בלילות ועובדה זו דורשת היערכות מיוחדת עבורם.

ברוב החללים הללו יש ריהוט משרדי התואם את הצורך, כמו לדוגמה מרחבים גדולים של opem space   ובהם עמדות עבודה רבות במותאמות לקו העיצובי שנבחר למשרד זה, בסגנון הייטקיסטי, נורדי, תעשייתי או כל סגנון ייחודי אחר. 

חדרי ישיבות הם נושא מהותי בכל משרד מסוג זה. בדרך כלל יש חדר ישיבות אחד גדול שבמרכזו שולחן מלבני או אליפסי ארוך ולצידיו כמות גדולה של כיסאות נוחים מאד לישיבות הארוכות. קיימת חשיבות רבה בחדר זה שכולם יראו את הצג או המקרן וכך יוכלו לקרוא את הכתוב במצגות או את המידע בסרטון באופן ברור. מדובר בשולחן מעולה ומאסיבי שיתאים גם להנחת פריטים רבים כמו מחשבים אישיים במידת הצורך או לחלופין מגשי אירוח אם המפגש כולל גם ארוחה קולינרית.  

מרחב מנוחה לעובדים

בתפיסות העולם של חברות ההיי טק, מנוחה בין המשימות השונות היא צורך קריטי עבור כל עובד. לכן כל חברה בהתאם למידות של המשרדים הגדולים יצרה מרחבי מנוחה. יש חברות שהמרחב ממוקם בכניסה למשרדים, אצל אחרים זה על הגג ובמקומות אחרים יש מרפסת שהיא הזולה של העובדים. 

כיאה לפינת מנוחה הריהוט במיקומים האלה הוא יוצא דופן. יש בה כיסאות נוחים שאפשר להתרווח בהם ואף לנמנם מעט, כורסאות נוחות מאד, ספות ארוכות, מערכות ישיבה אלטרנטיביות, פופים צבעוניים ושולחנות קטנים גבוהים או נמוכים, עם כיסאות תואמים לצידם.

כאן העובדים יכולים לנוח, ליהנות מקצת שקט, לשבת לשיחה עם חבר, או לעשן במרחב שיש לכך אישור

מטבח ופינות אוכל לעובדים

שעות העבודה המרובות של העובדים מצריכות חשיבה גם על נושא האוכל. בכל חברה הוקמו מרחבים למטרה זו, כמו מטבח פונקציונלי שיש בו את כל המכשור הדרוש, כלי האוכל ומשטחי העבודה הארוכים. כמו כן פינות אוכל שכוללות שולחנות מאסיביים עם כיסאות תואמים לישיבה נעימה בדיוק כמו בבית.

בהתאם לכמות העובדים שנמצאים בדרך כלל במשרדים, קונים כמה שולחנות גדולים מלבניים או עגולים, או שולחנות ברדיוס קטן יותר וכך יושבים סביבם כמות קטנה יותר של עובדים על כיסאות בר עם משענת נוחה. פינות האוכל הקסומות מעניקות אווירה נפלאה לכל העובדים והם חשים באווירה המשפחתית כיוון שכל הנראות והעיצוב מעניקים להם חמימות זו.

גוונים ברחבי המשרד

כדי ליצור מראה מרשים מחליטים מלכתחילה אילו גוונים יאפיינו את המשרד. יש מקומות שמעוניינים שכל רהיטי המשרד יהיו בגוונים חומים, בהירים, חמרה או שחור. אחרים יעדיפו צבעים מודרניים יותר. מעצב הפנים מכריע בדרך כלל בין הגורמים השונים וזאת כיוון שהוא רואה מראש בדמיונו את המראה הסופי של הבית. לכן קל לה מאד לקבל החלטה של התוצרים הסופיים, כיוון שמעצב הפנים כבר רואה את המראה בכל אחת מהאופציות, את ההבדלים ביניהם, את ההתאמה לתחום הפעילות של המשרד וכך לקבל החלטה על הנראות המושלמת.

פינות המתנה לאורחים

למשרדים רבים מגיעים קהלים אשר אמורים לקבל שירות, מוצרים מסוימים, להמתין לקולגות ועוד. הדרך הנעימה להמתנה היא לשבת בפינת המתנה ומאובזרת. מרחב זה כולל כמה כיסאות המתנה עם משענת נוחה בצבע אחיד או בכמה גוונים. בנוסף לכך נהנים האורחים שיש להם WI-FI  עמדה להכנת משקאות חמים, עוגיות טריות ופינוקים נוספים.

אריחים או פרקטים למשרדים

בעת תכנון העיצוב ורכישת הריהוט המשרדי, מנהלי המשרדים מבצעים עם מעצבי הפנים סיעור מוחות גם לגבי נראותה של הרצפה כדי ליצור התאמה מיטבית. במשרדים שהוזמן עבורם ריהוט משרדי מעץ השילוב המנצח הוא התקנה של פרקטים מעץ טבעי או למינציה. רואים את כל האופציות הקיימות בגוונים השונים ובהתאם לכך את הכמות הנחוצה של הפרקטים. אם רהיטי המשרד הם ממתכת או מחומרים אחרים, אפשר לתאם רכישת של מרצפות גדולות בגוונים תואמים כמו לדוגמה אפור וכך ליהנות משילוב יפהפה שהופך כל משרד לאקסקלוסיבי וברמת נראות גבוהה מאד.

עבודות הכנה במשרד

לאחר בחירת הריהוט המשרדי וקבלת החלטה על המיקום של כל אחד מהם, יש לבצע את הפעולות הטכניות כדי שאפשר יהיה לחבר דרך הריהוט את פתרונות החשמל והתקשורת. המגמה היא שהם יהיו נסתרים וימוקמו בתוך תעלות פלסטיק או בתוך צינורות שרשורים צרים וכך הנראות הוויזואלית לא תיפגע מהעובדה שחייבים להעביר את החוטים עבור המחשוב והתקשורת.

מהם סוגי הריהוט שצריך להסתכל עליהם

אמות המידה לגבי ריהוט משרדי אמורות להיות התאמה לכל צורך, שימוש בחומרי גלם שהם ברמה גבוהה כמו עץ מלא או מתכת, איכות ייצור שהיא גבוהה, גימור מושלם ונראות מרשימה. 

רשימת הריהוט המשרדי מורכבת ממוצרים שונים כמו לדוגמה:

  • שולחנות כתיבה
  • שולחנות מנהלים
  • שולחנות מודולריים עבור open space ובאנצ'ים
  • שולחנות בגדלים שונים לחדרי הישיבות
  • כיסאות אורתופדיים
  • כיסאות מנהלים
  • ספות וכורסאות לחדרי מנהלים
  • כונניות
  • שידות המכילות מגירות
  • כיסאות אורח עבור פינת המתנה
  • ארונות לאחסון ציוד וניירת
  • שולחנות גבוהים וכסאות בר למטבח ולפינת האוכל

בכל מה שקשור לקנייה של ריהוט משרדי כדאי להתייעץ עם מעצב הפנים, עם קולגות וגם עם הנציגים של חברות הריהט המשרדי. זאת כיוון שיש להם ניסיון רב שנים ולכן הם עשויים לתת לכם עצות זהב שיעניקו לכל לקוח את ההכוונה הנכונה ביותר. 

טיפים לפני רכישת ריהוט משרדי

ריהוט משרדי לא רוכשים לעיתים תכופות ולכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיש לתת על כל אחד מהם את הדעת הגעת לפני הרכישה.

  1. המטרה של מנהלי המשרד היא שכל אדם שייכנס למשרד יופתע מהמראה המרהיב ויוצא הדופן וזאת מול משרדים אחרים.
  2. זו הסיבה שחשוב להיעזר בשירותיו של מעצב פנים שיחשוב על רעיונות מקוריים לעיצוב המשרד.
  3. קיימת חשיבות רבה ליצירת התאמה בין הריהוט המשרדי, בחירת הריצוף או הפרקט וזאת על פי הקו העיצובי.
  4. פריטים קטנים כמו אקססוריז שונים יעניקו טאץ' מדהים לכל חלל במשרד.
  5. כיוון שלא מחליפים ריהוט לעיתים קרובות מומלץ להתמקד ברהיטי משרד שהם טרנדיים, חדשניים בקונספט עכשווי ולכן אפשר ליהנות מהם לפרקי זמן ארוכים.
  6. הנראות של המשרד אמורה להיות סולידית ולכן כדאי להתמקד ב 3-2 גוונים ורק הם יהיו הדומיננטיים ברהיטים וברצפה. 
  7. הקפדה על רכישת ריהוט למשרד מחומרי איכותיים בלבד ובגימור מוקפד.
  8. בחירה של רהיטים בעלי מבנה ארגונומי ומתן דגש על כיסאות אורתופדיים לעובדים ולמנהלים.
  9. ככל שהמראה של הריהוט יהיה מכובד, כך התדמית של המשרד תהיה גבוהה יותר.
  10. רצוי לבדוק אם יש הוראות מיוחדות של תחזוקה כמו דיס המלצה על חומר ניקוי מסוים, כדי לא להרוס פריטי ריהוט בעת הניקיון השוטף.
  11. כדאי לבצע רכישה מרוכזת במקום אחד וכך תקבלו עסקה במחירים משתלמים.

עלויות של רהיטים משרדיים באתרי האינטרנט השונים

סוג הרהיט  עלויות 
שולחנות עבודה  1,800-600
שולחנות מחשב ממתכת  1,600-600
שולחנות מחשב פינתיים 2,800-1,000
שולחנות מנהלים  7,800-2,500
שולחנות לחדרי ישיבות – לא כולל הכיסאות  5,800-2,500
כיסאות משרדיים  1,200-300
כיסאות למנהלים  1,500-500
כיסאות לחדרי ישיבות  1,300-500
כיסאות לפינת המתנה  800-300
ארוניות לקלסרים  1,500-500
כוננית לספרים  1,200-500
ארון ספרים עם ויטרינה  3,300-1,200
באנצ' זוגי  3,400
שולחן לפינת המתנה  1,250