קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

השוואת חברות ציוד משרדי מומלצות + מדריך מקיף איך לבחור [2024]

לצורך תפעול שוטף של המשרד ביום יום יש צורך בציוד משרדי. קיימים פריטים בסיסיים שהם נחוצים בכל משרד ויש גם מוצרים ייחודיים אשר משתמשים בהם רק במשרדים ספציפיים על פי תחום העיסוק שלהם. 

קרא עוד

עודכן ב- 22 מרץ 2024

עדינה אקוקה

עדינה אקוקה

מנכ"לית חברה קמעונאית ומומחית לניהול עסקים

עודכן ב- 22 מרץ 2024

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

ציוד משרדי - רשימה של 8 החברות המומלצות שלנו

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

פירוט על חברות ציוד משרדי - הספקים המומלצים שלנו

עדיין לא דורג

חברתנו הוקמה בשנת 2000 והייתה הראשונה שהציעה ציוד משרדי בהזמנת אונליין.

מאז ועד היום, עם אלפי הזמנות ולקוחות נאמנים אנו ממשיכים לתת את המיטב בכל פעם מחדש – ללקוחות מהמגזר העסקי.

אנחנו ממשיכים להגדיל את היצע המוצרים, לבחור מוצרים איכותיים שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר, לשמור על מלאי גדול, לתת אחריות על כל הזמנה ולהתחייב ללוחות זמנים מהירים במיוחד.

במחסן שלנו תוכלו למצוא באופן קבוע ריהוט, אביזרי חשמל, מחשוב, תקשורת והדפסה, ציוד כתיבה, תיוק ואחרון, כיבוד ועוד מהמותגים המובילים בעולם.

יתרונות וחסרונות
  • מבחר מוצרים עצום
  • משלוחים מהירים חינם החל מ500 ש"ח
פיצ'רים מרכזיים
  • חשבונית מרכזת חודשית
  • שירות לקוחות מסביב לשעון
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

משרדיה הינו המיזם האינטרנטי הראשון בארץ למכירת ציוד משרדי וכל צרכי המשרד. מאחורי המיזם עומדת חברת שרון סחר בע"מ, המתמחה בייבוא והפצת ציוד משרדי מקיף.

אתר משרדיה מאפשר ללקוח חווית רכישה נוחה ומתקדמת של ציוד משרדי. באתר מגוון כלים חכמים המסייעים ללקוח לקבל החלטות צרכניות נבונות מיטביות, ללא צורך בידע קודם. במשרדיה מגוון עצום של פריטים הנחוצים למשרד, מכלי כתיבה ועד ריהוט יוקרה למשרד, מחשבים וטכנולוגיה. ביסוס האתר משרדיה במרכז הארץ מאפשר פריסה גיאוגרפית מיטבית לתמיכה בלקוחות התעשייה על ציר האורך והרוחב של מדינת ישראל. לקוחתנו נהנים ממערך הפצה עד בית העסק תוך הקפדה על איכות הפצה גבוהה ומדויקת, אריזה איכותית והקפדה על מועד אספקה קצר במיוחד, בדרך כלל ביום העסקים שלמחרת ההזמנה.

יתרונות וחסרונות
  • משלוח מהיר לכל אזורי הארץ
  • שירות לקוחות זמין ושירותי
פיצ'רים מרכזיים
  • הזמנה נוחה דרך האתר
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

קצת אחרת ציוד משרדי נוסדה בשנת 1993 והפכה עם השנים לחברה מובילה בתחום הציוד והריהוט למשרד.

החברה מפיצה את כל צורכי המשרד המודרני ללקוחותינו: משרדים גדולים,עסקים קטנים ומוסדות. בקצת אחרת למשרד תקבל מגוון רחב של ציוד בכל תחום במחירים תחרותיים.

כל המוצרים שלנו הינם מקוריים עם תעודת אחריות רשמי !

קצת אחרת גאה לעמוד בסטנדרטים גבוהים של שירות מקצועי, אספקה מהירה ומחירים תחרותיים.  מזמינים אתכם להצטרף למשפחת "קצת אחרת" ולהינות ממה שיש לנו להציע .

יתרונות וחסרונות
  • מבצעים מתעדכנים
  • חנות פיזית גדולה ואלם תצוגה
פיצ'רים מרכזיים
  • משלוחים בפריסה ארצית ואספקה מהירה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת אופיקס הוקמה בשנת 2005 בכדי לענות על הצרכים הגוברים בשוק לאספקת כל הציוד הנדרש למשרד המודרני על ידי ספק אחד. הצורך במקור למידע מקצועי, אמין ובלתי תלוי, גובר בתחום הציוד המשרדי.

באופיקס, נעשה את כל עבודת ההכנה עבורך, נאתר מוצרים חדשים בשוק, נאמוד את אמינותם ומידת התאמתם לעסק שלך ונספק את כל הנדרש לך במהירות, ביעילות ובמחיר הוגן.

מקים החברה, אייל חפץ, חרט על דגלו מספר ערכים חשובים והוא מקפיד לעמוד בהם מאז הקמת החברה ועד היום – אמינות, שרות ברמה גבוהה, הקשבה ללקוח והבנת הצרכים הייחודיים שלו וכמובן מוצרים איכותיים במחירים הוגנים ותחרותיים.

יעידו מאות לקוחות החברה שנאמנים לה כבר שנים רבות, כי עם רמת שירות כמו זו של חברת אופיקס לא ניתן להתחרות.

יתרונות וחסרונות
  • מחירים תחרותיים
  • מגוון מוצרים
פיצ'רים מרכזיים
  • אספקה המהירה עד 24 שעות
ביקורות משתמשים

ספקים של ציוד משרדי

בכל רחבי הארץ פועלים ספקים רבים של ציוד משרדי אשר עובדיהם מובילים את המוצרים עד המשרד ולכן זוהי אופציה נוחה מאד עבור הלקוחות. לכל אחד מהספקים יש קטלוג ציוד משרדי המחולק על פי קטגוריות כמו לדוגמה:

 

  • ציוד משרדי בסיסי
  • מוצרים טכנולוגיים
  • ציוד היקפי למחשבים
  • מוצרי נייר משרדיים
  • מוצרים חד פעמיים
  • חומרי ניקוי
  • מוצרי מזון לכיבוד
  • מוצרי אחסון
  • מוצרי אריזה ועוד

כיצד לבחור ספק מתאים לעסק

הדרך המיטבית היא לעבור על ההיצע של חנות ציוד משרדי ולבצע השוואה של עלויות כשמדובר בפריטים זהים. באמצעות השוואת המחירים אפשר לבחור ספק ציוד משרדי שהוא הזול ביותר. מעבר לכך חשוב לעבוד עם ספק שהוא אמין וקיבלתם עליו המלצות מקולגות על כך שנעים לעבוד אתו, שהוא מוצרים שהם בטיב מעולה, שהוא עומד בלוחות הזמנים והמחירים המוצעים על ידו הם מעולים. 

מהו הציוד המשרדי החשוב לעסק

יש מוצרים שהשימוש בהם הוא תדיר ולכן עבור כל משרד יש צורך ברכישת כמויות גדולות כמו לדוגמה נייר 4 – A לצילום ולהדפסה, עטים, מוצרים למחשב כמו עכברים אלחוטיים, קלסרים, תיקי אחסון, מוצרים חד פעמיים, שתייה ועוד.

 

במקרים האלו כדאי לבחור ספק של ציוד משרדי סיטונאי כיוון שהוא מציע מארזים גדולים מכל פריט ולכן העלויות אצלו הן זולות באופן מהותי מהספקים הרגילים. מנהלי הרכש בודקים בדרך כלל באתרי האינטרנט השונים של ספקי ציוד משרדי מהן האפשרויות הזולות ביותר ובהתאם לכך הם מבצעים את ההזמנה.

 

לא אחת לאור המחירים הנמוכים כדאי לבצע הזמנות מרוכזות אצל הספקים הסיטונאיים של פריטים מסוימים כמו נייר צילום ואילו את שאר ההזמנה לבצע אצל ספקי ציוד משרדי לעסקים אשר מספק מבחר גדול של פריטים על פי ההזמנה.

ביצוע משא ומתן על רכישת ציוד משרדי וקנייה בכמויות

ברוב המקרים למנהלי הרכש יש אומדן של צריכת המוצרים השונים במשרד שלהם. החיסכון בהוצאות החודשיות הוא נושא מהותי בכל עסק ולכן הם פועלים בכמה שלבים:

 

  1. מבצעים השוואת מחירים למוצרים ספציפיים שיש בהם שימוש נרחב כמו לדוגמה עטים, דיו ספציפי למדפסת, קלסרים בגודל מסוים, שקיות אשפה, מוצרי טואלטיקה וכו'. 
  2. לאחר שיש טבלה מסודרת הם מנהלים משא ומתן על הזמנה רלוונטית ועל פי היקף הכמויות שלה הספק נותן הצעת מחיר נמוכה ככל שהוא יכול.
  3. בהתאם לכך בוחר מנהל הרכש את הספק שהוא הזול ביותר ומזמין את הסחורה הנדרשת.
ציוד משרדי

החלטות על ביצוע הזמנת ציוד משרדי

כדי להקל על ביצוע הזמנת ציוד משרדי כל מנהל רכש בוחר את השיטה שהיא הנכונה ביותר עבורו. העיקרון הוא להשתמש שוב ושוב ברשימה הבסיסית כיוון שברוב המקרים מדובר בהזמנות זהות או מאד דומות. את הרשימה הזו מעדכנים בעת הכנת ההזמנה העכשווית ועבודה בדרך זו חוסכת זמן ומייעלת מאד את תהליך רכישת הציוד. 

נקודות מרכזיות לאופן הכנת ההזמנה:

 

  • רצוי להחליט מראש בהתאם להיקפי הצריכה אם לבצע הזמנה שבועית, דו שבועית או חודשית. קביעה זו תעשה סדר ורמת המלאי הנחוצה תישמר לאורך כל הזמן. 
  • בהתאם לכמות העובדים מכינים רשימת ציוד משרדי שהיא מחולקת לפי מחלקות כמו לדוגמה:
    • ציוד משרדי כמו עפרונות, עטים, מהדקים, סרגלים, נייר דבק, סיכות לשדכן ועוד.
    • לוחות תכנון מחיקים על פי הגודל הנכון לכל חדר ישיבות.
    • ציוד היקפי למחשבים כמו עכברים, מקלדות, מדפסות ועוד.
    • מוצרי נייר כמו מחברות בכריכה קשה או רכה, פנקסים, בלוקים לכתיבה, דפי ממו מרובעים, נייר צילום 4 A , 3 A וכו'. 
    • מוצרי אחסון כמו שמרדפים דקים או עבים, קלסרים, תיקיות, חוצצים. 
    • מוצרי אריזה כמו קרטונים בגדלים שונים, נייר דבק עבה, חבלים, סרטי קישוט ועוד. 
    • מוצרים טכנולוגיים כמו אוזניות קשת, אוזניות אפל, מטענים לטלפונים סלולריים, מתאמי כבלים, כרטיסי זיכרון למצלמה ועוד. 
    • חומרי ניקוי כמו אקונומיקה ומוצרים ייעודיים לניקוי כללי, לניקוי השירותים, מטליות לניקוי הרצפה, מטליות לניקוי משטחי העבודה, שקיות אשפה, נייר טואלט, נייר לניגוב ידיים, סבון כלים למטבח, סבון ידיים לשירותים ועוד. 
    • מוצרים חד פעמיים כמו צלחות בגדלים שונים, כוסות לשתייה קרה, כוסות לשתייה חמה, סכו"ם, מפיות ועוד.
    • כיבוד עבור העובדים ועבור האורחים, בהתאם להרגלי האירוח ולכמות הישיבות. עוגיות, בייגלה, סוכר, קפה לסוגיו השונות כמו קפה נמס, קפה מגורען, קפה שחור וקפסולות עבור מכונת הקפה, משקאות קלים, קרקרים ועוד. 
    • מוצרי חלב כמו חלב לסוגיו, חלב רגיל, חלב סויה, שקדים וכו', יוגורט, גבינות, חמאה למריחה ועוד. 

רכישות של ציוד משרדי בהקמת העסק

הקמת עסק מלווה בהתרגשות גדולה, חיפוש המשרד המתאים, ביצוע שיפוץ, הניקיון הסופי והאושר לראות את המשרד המעוצב במלוא יופיו. זה הזמן לבצע את הזמנת ריהוט לעסק בהתאם לגודלו של המשרד, לכמות העובדים ולשיטות העבודה.

 

יש משרדים כמו לדוגמה משרדים של עורכי דין אשר כל אחד מהם זקוק לשקט ולריכוז ומצד שני למקום לאירוח לקוחות בודדים. לכן הנוחות המקסימלית תהיה של חדר לכל עורך דין ומזמינים עבורו ריהוט כמו שולחן משרדי גדול, ארוניות, מדפים, כיסא משרדי, הדום לרגליים ועוד. המגמה היא לקנות מוצרים זהים כדי ליצור אחידות ועיצוב זהה בכל החדרים. 

 

במשרדים אחרים כמו במוקדי שירות, שיטת העבודה היא באמצעות open space. לאולם גדול יש צורך בהזמנה של פריטי ריהוט רבים אשר מוצבים זה לצד זה ובהתאם לשעות העבודה מתחלפים העובדים שיושבים ליד כל שולחן. גם עבורם מבצעים הזמנה מרוכזת של הריהוט והציוד על פי עיצוב משרד העסק אשר נקבע בדרך כלל על ידי מעצב הפנים שמלווה פרויקט זה. שולחנות לבנים או צבעוניים, כיסאות משרדים בגוונים זהים, מחשבים, סורקים ועוד. 

 

הנראות של המשרד היא הדבר הראשון שרואה כל אורח שמגיע למשרד וכיוון שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני ההזמנה של הריהוט נקבעת כחלק ממיתוג העסק ולכן אפשר לראות גם שלט גדול עם שמו של העסק שמתנוסס במקום בולט בכניסה למשרד והוא כולל את צבעי הלוגו המוכרים של החברה.

ציוד משרדי

בחירה של חברת שליחויות

בחירה של ספק ציוד משרדי אינה עניין של מה בכך. יש חשיבות רבה לקבלת מוצרים שהם בטיב מעולה אשר יגיעו למשרד בהתאם ללוח הזמנים שנקבע. לא אחת מנהל הרכש מבצע הזמנה ליום מסוים כיוון שהוא יודע שלמוחרת יש ישיבה רבת משתתפים ולכן הוא זקוק לכמות גדולה של עטים, מחברות, כלים חד פעמיים, שתייה, מוצרי מזון לכיבוד ועוד. 

 

הוא מזמין מראש את כל הפריטים הנחוצים ואי הגעה של המשלוח במועד שנקבע עלולה ליצור מצבים בעייתיים שישפיעו על ההתנהלות בחברה, קנייה מידית במקום אחר, או עוגמת נפש מול האורחים. 

 

זו הסיבה שלפני ההזמנה או עבודה עם ספק מסוים, כל מנהל רכש מחפש חברת שליחויות מומלצת ולכן הוא מבצע שתי פעולות חשובות:

 

  1. משוחח עם קולגות כדי לקבל מהם המלצה על חברת שליחויות אמינה שמבצעת את כל השליחויות במועד ולכן אפשר לסמוך על הצוותים שלהם שיספקו כל הזמנה במועד הנכון ועד פתח המשרד.
  2. בדיקה באתרי האינטרנט וקריאת חוות דעת חיוביות או דיס המלצות על חברה זו או אחרת. לאחר מכן קל הרבה יותר לגבש החלטה ולבחור חברת שליחויות זו או אחרת שיש לה מוניטין גבוה ואפשר ליהנות מהתנהלות תקינה ונורמטיבית איתה.

קנייה של ציוד משרדי לעסקים

העובדה שיש במחסן ובמטבח המשרדי את כל הפריטים הנחוצים תמיד, יוצרת שקט נפשי בכל משרד. לכן האחראי על הקניות דואג לבצע את ההזמנות בתכיפות הנחוצה, ומחפש את המחירים האטרקטיביים ביותר. בדרך כלל מאד נוח לעבוד עם ספק אחד לאורך זמן אך עם זאת חשוב לא להיות שאננים ולבדוק מדי פעם את העלויות, כדי לוודא שהתנאים המיטביים אכן נשמרים. 

 

מעבר לכך יש חשיבות לצורת התשלום, יש אתרי אינטרנט שבהם משלמים בתום ההזמנה באמצעות כרטיס האשראי של החברה ויש אתרים אחרים שבהם מרכזים את העלויות של כל המשלוחים במהלך החודש ומפיקים חשבונית אחת מרוכזת וכך מנהלי החשבונות מבצעים העברה בנקאית חודשית אחת בהתאם לתנאי התשלום שנקבעו בהסכם בין הלקוח לספק. 

 

החברות הגדולות לציוד משרדי נוהגות לעדכן את הלקוחות באמצעות הודעות ווטס אפ או במייל מעת לעת לגבי מוצרים חדשים שהן משווקות לנוחותם של העסקים, כמו שקיות להכנת מרק מהיר בחורף. לא אחת מדובר באפשרות שהיא באמת נוחה מאד למשרדים השונים ולכן מנהלי הרכש מוסיפים את הפריטים הרלוונטיים לרשימת הקניות.