ישנם משרדים מומחים בתחום יחסי הציבור לסקטורים שונים, למשל יחסי ציבור לארגונים ציבוריים, למפלגות, לפוליטיקאים ולאנשים פרטיים. משרדים אלו נותנים שירותי יעוץ פוליטי, כלכלי, תעשייתי, ייעוץ במצבי משבר, ייעוץ לעורכי דין, לחברות היי טק, למשרדי ממשלה, ועוד. העבודה מתנהלת על ידי אנשי יחסי ציבור ודוברים שונים, שהם עובדים פנימיים או יועצים חיצוניים לעסק.
שאיפתו של כל מותג, בין אם מדובר בחברת ענק ובין אם בעסק פרטי, בין מדובר אם בידוענים ובין אם במי ששואפים להיות כאלו, הינה להגיע לקהל היעד וליצור את התדמית הרצויה בעיניהם. לשם כך, נדרשת עבודה רבה, הכוללת בין היתר את ההגעה לאותו קהל היעד, את הבחירה במדיה הנכונה, את השימוש בתוכן המתאים ואת היכולת להשפיע על התודעה. האתגר במציאת כל אלו ובשימוש בכלים, במיומנויות, במשאבים ולא פחות מכך – בקשרים הנכונים יצר את אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בקרב מותגים וידוענים כאחד – יחסי הציבור.
אז מי צריכים יחסי ציבור? איך בוחרים משרד או איש יחסי ציבור מתאימים ומה חשוב לבדוק בטרם בחירתכם זו? לפניכם כל המידע הנחוץ למעוניינים בשירותי יחסי ציבור.