בימינו, סטנדרט השירות הגבוה המוצע על ידי החברות והארגונים הגדולים במשק, מייצר ציפיות גבוהות בקרב הציבור הרחב מכלל העסקים במשק ועל כן מציב רף שירות גבוה בו חייבים כלל העסקים לעמוד. על מנת לעמוד בציפיות אלה של הלקוחות נדרשים בעלי עסקים לספק פתרונות יצירתיים, יעילים ובעלי ערך רב ללקוח, אשר יגדילו את שביעות רצונו ויהוו ערך מוסף לעומת המתחרים.
אחד משירותים אלו, הנחשב כיום לפופולארי ומבוקש ביותר בקרב בעלי העסקים וכנדרש ומוערך ביותר על ידי הלקוחות כיום הוא שירות המענה הטלפוני האנושי – הפתרון האידיאלי למתן מענה אישי, יעיל, מותאם לעסק, מכוון שירות וחשוב מכל – ממוקד לקוח.