BrandWiz (ברנדוויז) הינו משרד מיתוג עסקי מוביל מאז 1995. אנו מספקים...
פרטים נוספיםנעזור לכם לבחור את הספקים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם
כבר יש לך חשבון? כניסה
או
תורמים לפיתוח הקהילה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
תורמים לפיתוח הקהילה 2
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
קבלו הצעת מחיר מהירה
אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר
מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית ומזוהה עבור חברה או מוצר. זה כרוך בפיתוח של זהות מגובשת ועקבית המשקפת את הערכים, האישיות והשליחות של העסק. מיתוג הוא מעבר ללוגו או שם קליט, אלא הוא מקיף כל היבט של העסק, כמו הויזואליות שלו, העברת המסר, חווית הלקוח והמוניטין של העסק.
ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו
ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט
ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט
ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%
באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.
אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.
שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!
למידע נוסףBrandWiz (ברנדוויז) הינו משרד מיתוג עסקי מוביל מאז 1995. אנו מספקים...
פרטים נוספיםמיתוג עסקי חזק שנשאר בזיכרון הופך אתכם לייחודים מול המתחרים. מיתוג...
פרטים נוספיםהרעיון שלנו בג'נסיס הוא לספק לכם בית אחד בכל הקשור למיתוג...
פרטים נוספיםאל תשאיר את הזירה למתחרים שלך, קח אחריות ותן למותג שלך לעבוד 24/7.
הרעיון שלנו בג'נסיס הוא לספק לכם בית אחד בכל הקשור למיתוג ופרסום העסק כאשר המטרה המרכזית שעומדת לנגד עינינו, זו הצמיחה העסקית שלכם והתוצאות בשטח.
לאחר יותר מ12 שנות פעילות ולאחר שסייענו לאלפי עסקים במגוון תחומים, בנינו שיטת עבודה ייחודית באמצעותה תוכלו לקבל את כל המעטפת שאתם צריכים תחת קורת גג אחת- ממיתוג עסקי, ניהול סושיאל, קידום אורגני ועד ניהול קמפיינים ממומנים שמביאים תוצאות בדיוק כפי שאתם מחפשים.
אנחנו לא עושים שיווק דיגיטלי, אנו חיים שיווק דיגיטלי – כבר קרוב לשני עשורים.
Digital Partners הוקמה ע״י יניב שרון, מתכנת בוגר ממר״ם ושותף במיזמי אינטרנט שונים. ה DNA שלנו בנוי מאמון ושירות לצד ידע עצום ומקצוענות ללא פשרות.
בעולם הדיגיטלי המתקדם ללא הרף עסק זקוק לצוות של מומחים בעיצוב, פיתוח אתרים וקידום, כותבי תוכן ומשווקים שייתן מענה כולל לכל הצרכים שלו. עסקים רבים נאלצים לעבוד מול 3-5 בעלי מקצוע שונים, זה יקר וכרוך באנרגיה שחייבת להיות שמורה לניהול ותפעול העסק. לשם כך הקמנו את Digital Partners – מחלקת הדיגיטל של העסק שלך. מהיום יש לך איש קשר אחד!
אנחנו נלמד את העסק שלך לעומק. נבין את המוצרים שלך, איך חושבים הלקוחות שלך ורק אז נתחיל לעבוד עבורך. נתחיל בבניית אסטרטגיה תפורה עבורך, ממנה נבנה מיתוג, עיצוב, פיתוח אתר או חנות ואז נתחיל להביא לך לקוחות משלמים. מבחינתנו, יש תכלית להשקעה שלך – פשוט להרוויח יותר.כל צרכי הדיגיטל והאינטרנט
מיתוג עסקי הוא ביסוס של נוכחות חזקה ובלתי נשכחת בשוק. המטרה היא לבדל חברה מהמתחרים וליצור רושם מתמשך במוחם של הצרכנים. מותג מצליח לוכד את המהות של מה שהעסק מייצג ומסוגל להזדהות עם קהל היעד שלו.
מיתוג לא מוגבל רק לתאגידים גדולים או למותגים ידועים. הוא חשוב לא פחות לעסקים קטנים ולסטארטאפים. למעשה, מיתוג יכול למלא תפקיד מכריע להשגת אמינות ויצירה בסיס לקוחות נאמן לעסק. על ידי יצירה של זהות מותג חזקה, עסקים קטנים יכולים לבנות אמון, להעביר את הצעת הערך הייחודית שלהם ולהתבלט בשוק הצפוף.
תהליך המיתוג העסקי כולל מחקר יסודי, תכנון אסטרטגי וביצוע יצירתי. זה מתחיל בהבנת קהל היעד והצרכים שלו, כמו גם ההעדפות ונקודות הכאב שלו. מידע זה משמש לאחר מכן לפיתוח אסטרטגיית מותג, הכוללת הגדרת מיצוב המותג, העברת המסרים והזהות החזותית של המותג. אסטרטגיית המותג משמשת כמסגרת לכל תהליכי השיווק והתקשורת של העסק.
כשמסתכלים על התמונה הרחבה, מיתוג עסקי הוא יצירת קשר עם הלקוחות. מדובר בבניית מערכות יחסים המבוססות על אמון, עקביות ועמידה בהבטחות. מותג חזק יכול להוביל להגברת נאמנות הלקוחות, מכירות גבוהות יותר ויתרון תחרותי בשוק.
בשוק העסקי התחרותי של היום, המיתוג הפך לחשוב מתמיד, מותג חזק משמש ככלי רב עוצמה עבור עסקים לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם. היא מאפשרת להם לבסס זהות ייחודית ולמקם את עצמם בתודעת הצרכנים. כאשר לקוחות נתקלים במותג מבוסס, הם מיד מזהים אותו ומשייכים אותו לאיכויות, ערכים וחוויות מסוימות.
יתרה מכך, מיתוג עוזר לבנות אמון עם הלקוחות, מותג מעוצב משדר מקצועיות, מומחיות ואמינות. לקוחות נוטים יותר לבחור במותג שהם סומכים עלייו על פני חלופות פחות מוכרות. מותג חזק גורם גם לתחושת נאמנות אצל הלקוחות, שכן הלקוחות מרגישים תחושת חיבור והתקשרות למותג.
מיתוג עסקי ממלא גם תפקיד מכריע במשיכת לקוחות חדשים, מותג בלתי נשכח וייחודי יכול ליצור רושם ראשוני חזק וליצור סקרנות ועניין. הוא משמש כמגנט שמושך אנשים לעבר העסק ומגביר את הנראות שלו בשוק.
יתר על כן, מיתוג משתרע מעבר למוצר או לשירות עצמו. מיתוג יוצר קשר רגשי עם הלקוחות, מעורר רגשות ואסוציאציות מסוימות. קשר רגשי זה יכול להוביל להגברת מעורבות הלקוחות והגדלה של הפניות מפה לאוזן.
יצירת מותג היא אומנות הדורשת מחשבה, אסטרטגיה ויצירתיות מדוקדקת. היא כרוכה בשורה של שלבים שעוזרים להגדיר את זהות המותג ולעצב את תפיסתו בשוק.
מחקר שוק: הצעד הראשון הוא לערוך מחקר שוק מעמיק ולהבין את קהל היעד. זה כולל ניתוח של דמוגרפיה והעדפות הצרכנים כדי לקבל מידע על הצרכים והרצונות שלהם.
הגדרת מיצוב המותג: לאחר זיהוי קהל היעד, השלב הבא הוא הגדרת מיצוב המותג. זה כרוך בקביעת של הצעת הערך הייחודית והיתרון התחרותי שמייחד את המותג מאחרים בתעשייה. חשוב לנסח בבירור מה מייצג המותג וכיצד הוא מספק ערך ללקוחותיו.
פיתוח הזהות החזתותית של המותג: לאחר הגדרת מיצוב המותג, השלב הבא הוא פיתוח הזהות החזותית של המותג. זה כולל יצירת לוגו, בחירת ערכות צבעים, טיפוגרפיה ואלמנטים ויזואליים אחרים המייצגים את האישיות והערכים של המותג. אלמנטים חזותיים אלה צריכים להיות עקביים בכל נקודות המגע של המותג, כולל האתרים, האריזות, הפרסומות והחשבונות ברשתות החברתית.
יצירת סיפור מותג: היבט מכריע נוסף ביצירת מותג הוא יצירת סיפור מותג משכנע. נרטיב זה צריך להזדהות עם קהל היעד ולתקשר את ערכי המותג, הייעוד והחזון שלו. סיפור מותג רב עוצמה עוזר ליצור חיבור רגשי עם לקוחות והופך את המותג לבלתי נשכח בקרב הלקוחות.
אסטרטגיית מסרים ותקשורת: לבסוף, אסטרטגיית המסרים והתקשורת של המותג חשובה מאוד בעיצוב התפיסה שלו בשוק. זה כרוך בפיתוח של מסרים מרכזיים המתיישרים עם מיצוב המותג ומעבירים ביעילות את הצעת הערך שלו ללקוחות. עקביות במסרים בכל ערוצי השיווק היא קריטית כדי לחזק את זהות המותג ולבנות אמון עם הקהל.
בחירת החברה המתאימה לצרכי המיתוג שלכם היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחת המותג. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סוכנות מיתוג.
1. חשוב להעריך את הניסיון והמומחיות של החברה במיתוג, חפשו חברה שיש לה רקורד מוכח של פרויקטי מיתוג מוצלחים ועבדה עם עסקים בענף שלכם. חברה בעלת ניסיון רלוונטי תבין טוב יותר את קהל היעד ואת הדינמיקה בשוק.
2. קחו בחשבון את תיק העבודות של החברה ואת איכות העבודה הקודמת שלה. סקרו את פרויקטי המיתוג הקודמים שלהם כדי להעריך את היצירתיות, תשומת הלב לפרטים והיכולת ליצור זהויות מותג מושכות ויזואלית ומגובשות. חפשו עקביות בעבודה שלהם והאם יש להם את היכולת להתאים את הסגנון שלהם לעסקים שונים.
3. שקלו את הגישה של החברה למיתוג. חברות מסוימות עשויות לפעול לפי מתודולוגיה או תהליך ספציפיים, בעוד שאחרות עשויות להציע פתרונות מותאמים יותר. מומלץ לבחור בחברה שגישתה תואמת את המטרות והערכים העסקיים שלכם.
4. העריכו את כישורי התקשורת ושיתוף הפעולה של החברה, פרויקט מיתוג מוצלח דורש תקשורת חזקה ושיתוף פעולה בין החברה לעסק שלך. חפש חברה שמקשיבה באופן אקטיבי לצרכים שלכם, מספקת תקשורת ברורה ובזמן, ומעריכה את ההשקעה שלכם לאורך כל התהליך.
5. שקלו את התמחור והתקציב של החברה. למרות שהעלות לא צריכה להיות הגורם הקובע היחיד, כדאי למצוא חברה שמציעה תמחור שקוף ומספקת תמורה להשקעה שלכם. השוו הצעות מחיר מחברות שונות ושקלו את ההחזר הכולל על ההשקעה שהן יכולות לספק לצרכי המיתוג שלכם.
לבניית מותג חזק יש השפעה משמעותית על הצלחתו וצמיחתו של העסק. נחקור שלוש דרכים מרכזיות שבהן מיתוג יכול להשפיע באופן חיובי על העסק שלך.
זיהוי וניראות: מיתוג עוזר לעסק שלכם להתבלט בשוק הצפוף. לוגו מעוצב, זהות ויזואלית עקבית ומסר מותג בלתי נשכח מקלים על הלקוח לזהות ולזכור את העסק שלכם. הגברת ההכרה והנראות יכולה להוביל לנאמנות רבה יותר למותג ולאמון הלקוחות.
הגברת האמון והנאמנות של הלקוחות: מותג חזק בונה אמון עם הלקוחות, כאשר עסק מקיים באופן עקבי את הבטחות המותג שלו, הלקוחות מרגישים בטוחים בהחלטתם לבחור במותג זה על פני המתחרים. אמון מוביל לנאמנות לקוחות, רכישות חוזרות והמלצות חיוביות מפה לאוזן. על ידי השקעה במאמצי מיתוג המשדרים אמינות ואיכות, עסקים יכולים ליצור קשרים ארוכי טווח עם לקוחותיהם.
בידול ויתרון תחרותי: בשוק תחרותי, מיתוג יכול לייחד את העסק שלכם מהמתחרים. זהות מותג ייחודית ומשכנעת עוזרת לכם לבדל את עצמכם מהאחרים המציעים מוצרים או שירותים דומים. על ידי תקשור ברור של הצעת הערך של המותג, תוכלו למשוך לקוחות שמתיישרים עם ערכי המותג ומהדהדים עם המסר שלכם. בידול זה נותן לכם יתרון תחרותי ועוזר לכם לתפוס נתח שוק גדול יותר.
יתרה מכך, מיתוג משפיע גם על הערך הנתפס של המוצרים או השירותים שלכם. מותג חזק יוצר תפיסת איכות וערך, ומאפשר לכם לדרוש מחירים גבוהים יותר בהשוואה למתחרים פחות מוכרים.
מיתוג הוא לא רק מושג תיאורטי; זהו כלי רב עוצמה שהוכח כמניע להצלחה העסקית. נבחן כמה מקרים אמיתיים המציגים את ההשפעה של אסטרטגיות מיתוג יעילות.
דוגמה ידועה היא של חברת נייק, ענקית בגדי הספורט העולמית. הסלוגן "Just Do It" האייקוני של נייק ולוגו ה-swoosh הפכו לשם נרדף לכושר ולנחישות אתלטית. באמצעות מאמצי מיתוג עקביים, נייק מיצבה את עצמה בהצלחה כמותג שנותן השראה ומעצים ספורטאים ברחבי העולם. זה תורגם לנאמנות עצומה למותג ולעמדה דומיננטית בשוק.
מקרה נוסף הוא אפל, חברה שחוללה מהפכה בתעשיית הטכנולוגיה. אסטרטגיית המיתוג של אפל מתמקדת בפשטות, חדשנות ומצוינות עיצובית. מעיצובי המוצר המלוטש שלהם ועד לקמפיינים השיווקיים המינימליסטיים שלהם, אפל יצרה מותג הפונה לצרכנים המחפשים חוויית פרימיום וידידותית למשתמש. זהות מותג חזקה זו אפשרה לאפל לדרוש מחירי פרימיום ולשמור על בסיס לקוחות ייעודי.
Red Bull הוא עוד מותג שממנף את כוחו של המיתוג כדי להשיג הצלחה יוצאת דופן. באמצעות מסעות השיווק הנועזים וההרפתקניים שלהם, רד בול מיצבה את עצמה כמותג המזוהה עם ספורט אתגרי ואנרגיה גבוהה. על ידי מתן חסות לאירועים וספורטאים מלאי אדרנלין, רד בול יצרה חווית מותג ייחודית המזדהה עם קהל היעד שלהם, מה שמוביל להגדלת נאמנות המותג ונתח השוק.
Dove, מותג טיפוח אישי, מספק דוגמה מעוררת השראה נוספת של כיצד ניתן להשתמש במיתוג לקידום מטרות חברתיות. מסע הפרסום "יופי אמיתי" של דאב הספיד את תקני היופי המסורתיים במטרה להגביר את ההערכה העצמית בקרב נשים. על ידי אימוץ ההכללה וקידום חיוביות הגוף, דאב בנתה קשר רגשי חזק עם צרכנים, מה שהוביל להגברת הזיקה למותג ולמכירות רבות.
לבסוף, Airbnb שיבשה את תעשיית האירוח והמלונאות באמצעות גישת המיתוג החדשנית שלה. על ידי התמקדות בקונספט של "שייכות לכל מקום", Airbnb מיקמה את עצמה כפלטפורמה המציעה חוויות טיול ייחודיות ואותנטיות. באמצעות אתר האינטרנט המעוצב, התוכן שנוצר על ידי משתמשים והעברת מסרים בהתאמה אישית, Airbnb יצרה מותג הפונה למטיילים הרפתקנים שמחפשים חוויות, וכתוצאה מכך נוצרה צמיחה מהירה ודומיננטיות בשוק.