קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

ייעוץ ארגוני – יועצים מומלצים מעודכן 2024

לפעמים חייבים יועץ ארגוני חיצוני שיוכל לתת ייעוץ ארגוני מקיף לעסק שלכם. בין אם מדובר על צמיחה משמעותית או בעיות בהתנהלות העובדים, בין אם אתם כמנהלים מרגישים שחייבים ייעוץ חיצוני או זה צורך שמגיע מהעובדים - ריכזנו עבורכם יועצים ארגוניים מומלצים ומובילים שיאפשרו לכם להתקדם לשלב הבא.

קרא עוד

ייעוץ ופיתוח ארגוני הינו תחום אשר התפתח יחד עם התפתחותם של מפעלים בעלי מורכבות מבנית ובהמשך גם בקרב עסקים, חברות וארגונים בעלי חטיבות, מחלקות מרובות וכמות עובדים רבה.

 

על מנת להשתלט כראוי על כמות העובדים העצומה, נדרשה יכולת ארגון אנשים (מנהלים ועובדים כאחד), כמו גם יכולת לניהול המכונות והתהליכים. דרישה זו בהשתלטות על הנעשה בארגון ובהתמודדות עם גודלו של הארגון ומשאביו עלתה מתוך הצורך להימנע מכאוס ומתוך שאיפה לשמירה על תפקוד מסודר ויעיל של הארגון בכלל ושל כלל חלקיו ומשאביו.

 

מטרתו העיקרית של הייעוץ הארגוני בימינו הינה סיוע והכוונה להנהלת הארגון בהבאתו להשגת תוצאות אופטימליות, ביעילות מקסימלית ובאמצעות ניהול והפעלה נכונים הן של המנהלים והן של העובדים, בעתות של צמיחה, שינוי או משבר. במהלך תהליך הייעוץ ויישומו יינתן ייעוץ למנהלים הבכירים של הארגון ויסופקו כלים והכוונה להפיכתו לגמיש ומסתגל, לבעל יכולת התמודדות עם משברים ומצבים בלתי צפויים ומתן תגובה מהירה למצבים אלו ולשינויים פנימיים וסביבתיים וכמו כן לבעל יכולת התאוששות בעת הצורך.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף