מה המרכזיה עושה בשבילך
בעבר תפקידה של המרכזיה היה לנתב את השיחות במטרה למנוע מהלקוח להגיע לקו תפוס או להשאיר את הלקוח בהמתנה. כיום תפקידה של המרכזיה הוא הרבה יותר מורכז ועליה להעניק לנו מגוון רחב של פתרונות.
1. הקלטת שיחות – אם בעבר הקלטת השיחות הייתה מצריכה חיבור מכשיר הקלטה ייחודי למכשיר הטלפון הרי שהיום קרוב ל-100% מהמרכזיות מקליטות את השיחות. זכרו הקלטת שיחות מסייעת לנו להשתפר ולשפר בכל תחומי הארגון.
2. FAX 2 MAIL – מי מאיתנו לא זוכר את מכשיר הפקס המסורבל שתמיד נתקע? תפקיד המרכזיה בימים האלו הוא להעניק לנו פתרון בכל הקשור לשימוש במכשיר הפקס הישן שהיה קיים כמעט בכל עסק, ארגון ובית. כך שבאמצעות מספר טלפון ייעודי שמחובר למרכזיה תוכלו לקבל את המסמכים ישירות לדוא"ל שלכם.
3. ניהול עובדים – שימוש במרכזיה יכול להעניק לנו מענה בכל הקשור לשליטה בכניסות העובדים משרד או לעסק. בעזרת המרכזיה נוכל לוודא נוכחות, לפתוח את דלת המשרד ועוד מגוון רחב של כלים לניהול העובדים.
4. ניהול מדדים – כיום שימוש במרכזיה מסייע למנהלים ובעלים עסקים לקבל מידע אודות הפעילות העסקית כגון: כמות חיוגים, כמות השיחות שנענו, שיחות שננטשו ולא נענו ועוד.
5. נתב שיחות ומעגל המתנה – בתחילת המאמר ציינו שבעבר תפקיד המרכזיה רק לדאוג שכאשר מתקשרים השיחה הנכנסת או השיחה היוצאת לא "תיפול". הרי היום תפקיד המרכזיה הוא הרבה יותר מזה ועליה לנתב את השיחות לשלוחה הרצויה ובנוסף לזאת לומר ללקוח באיזה שלב הוא בתהליך ההמתנה.