מחקרים מראים שעסקים קטנים שמגיעים אל אתרי ביקורות והשוואות בתחום הB2B – נמצאים בשלב מתקדם בתהליך בחירת ספק.
מתקדמים לאקספרט
בואו להיות חלק מהפלטפורמה הגדולה בישראל לקבלת החלטות
של בעלי עסקים קטנים ובינוניים
כמות מוגבלת של ספקים
אתם חלק מקבוצה קטנה ואיכותית של ספקים מומלצים בתחום שלכם
בין 10-12 בלבד בכל תחום
בניית מוניטין והמלצות של עסקים
עסקים רוצים לראות המלצות ולהכיר אתכם לפני שהם בוחרים. ועדיף מקור חיצוני אובייקטיבי.
בעלי עסקים קטנים מחפשים למה לבחור בכם
אנחנו נמצאים הכי גבוה בחיפוש
בעלי עסקים קטנים מחפשים בגוגל. הם רוצים להשוות ולראות מי הספקים הטובים ביותר בתחומם
כספקים מובילים חשוב לכם להופיע איפה שהקהל שלכם נמצא
שני מסלולים לעסק שלך
מסלול חברות
האתר היחיד בישראל שמתמחה בB2B
עד 12 ספקים בלבד בכל קטגוריה
כרטיס מיני סייט מלא באתר
כולל אפשרות להצגת המלצות (כולל המלצות וידאו), חומרים שיווקיים של האתר
פלטפורמה אובייקטיבית שמדרגת אתכם כאחד מהספקים המוערכים והמובילים בתחום הפעילות שלכם
טלפון וטופס ישירות לבית העסק שלכם קהל של אלפי עסקים נכנס לאתר בכל חודש
₪299 לחודש + מע”מ / עסקה שנתית
מסלול סופר ספקים
כל מה שכולל מסלול ההשתתפות ובנוסף
עד 5 סופר ספקים בלבד בכל קטגוריה שעומדים בסטנדרט מחמיר של שירות ואיכות
(על בסיס מקום פנוי)קידום מוגבר בעמודי קטגוריה
קידום מוגבר בעמודי קטגוריה ובמאמרים באתר וחשיפה גדולה פי-4 מאשר במסלול השתתפות
הופעה במאמרים מקצועיים בבלוג, סרטונים וחומרים שיווקיים
קידום בעמוד הבית של האתר
(רוטציה בין הסופר ספקים)
ריאיון מקצועי עם צוות הספק
יופיע במדור המקצועי ובכרטיס העסק של הספק
₪499 לחודש + מע”מ / עסקה שנתית
שאלות נפוצות
אין לכם מסלול חינם באתר?
שאלה מצוינת. אחת הבעיות הגדולות שעומדת בפני עסק קטן - הוא כמות האפשרויות הבלתי נגמרות. כמעט בכל תחום, יש לך כל כך הרבה אופציות. לכן החלטנו להפעיל במסגרת אקספרט, רשימה מצומצמת של ספקים נבחרים - עד 12 בכל קטגוריה כללית (מתוך מאות לעיתים). בצורה כזו אנחנו מאפשרים לעסק הקטן לקבל מידע מקיף ואיכותי על כל ספק ולהכיר אותו טוב יותר. ולכן גם אנחנו צריכים לגבות תשלום (מינימלי יש לומר) מכל ספק שנמצא ברשימה.
אנחנו ספק גדול, יש לנו אתר, קמפיינים, מה נותנת החברות באקספרט?
שוב שאלה מעולה! תהליך קבלת ההחלטות, כמעט בכל תחום היום, קשור לא לכמות המידע אלא למקור המידע. אנחנו קוראים ביקורות בפייסבוק לפני קנייה מאתר, המלצות על מסעדה בגוגל או איזי, וכמובן פידבק על בעלי מקצוע ממידרג. לכולם יש אתר, יש קמפיינים - אבל אתם צריכים מקור מידע עצמאי ואובייקטיבי שיכול להציג אתכם בצורה אמיתית מול הספקים. ההמלצות שמוצגות, של בעלי עסקים שעובדים איתכם, הן שמשנות את כל התמונה. המסלולים באקספרט לא נועדו להחליף את הפרסום שלכם. הם נועדו לתת לכם במה עצמאית להציג המלצות אובייקטיביות של בעלי עסקים עליכם ולהוסיף אתכם לנבחרת מצומצמת של ספקי אקספרט.
איך מתבצע תהליך הרישום? איך משלמים?
בשלב זה, תפנו אלינו דרך הטופס למטה במידה ואתם רוצים להצטרף. התשלום נעשה בכרטיס אשראי בהוראת קבע. לאחר התשלום והרישום הראשוני נפנה אליכם במטרה להקים את כרטיס המידע המלא שלכם, כולל כל החומרים השיווקיים שתרצו שיופיעו בכרטיס. בנוסף אפשר להפנות את תהליך הוספת ההמלצה או לכתוב לנו על עסקים ממליצים שתרצו שנפנה אליהם. במקרים מסוימים יש אפשרות להמלצות וידאו שיופיעו בכרטיס. זהו בגדול. כרגע, שינויים בכרטיס ניתן לעשות דרכנו.
כמה לידים יפנו אלי כל חודש במסגרת הפרסום?
שאלת מיליון הדולר. לאחר ההשקה של אקספרט, עשינו ניסיונות במספר מודלים עסקיים. אחד הדברים שגילינו הוא שעסקים קטנים, לפעמים מתקשים לקבל החלטה מהירה. לוקח להם זמן, הם שוקלים את האפשרויות (או שהם סתם דחיינים (-:). ולכן המודל הנוכחי של אקספרט, בא לאפשר לעסק הקטן ללמוד כמה שהוא רוצה, גם דרך הקריאה על הספקים וגם דרך קריאת המדריכים המקצועיים. הספק, נהנה מחשיפה גדולה בנקודה הכי חשובה בתהליך קבלת ההחלטות של העסק - הוא נחשף להמלצות שלכם, למידע מקצועי עליכם, סרטונים, השוואות ועוד. והוא יכול לקבל את ההחלטה מתי שירצה. יש פניות כמובן (מאות בחודש) אבל הקידום במסגרת המסלולים באקספרט נועד להגדיל חשיפה, לייצר בידול מול השוק (כמות ספקים מוגבלת), לתת לעסק מידע אובייקטיבי עליכם ואת ההחלטה הוא יכול לקבל מתי שירצה. אולי אפילו אחרי חודש פתאום יכנס לאתר שלכם ויפנה. לכו תדעו שהכל התחיל באקספרט (-:
שיווק לעסקים קטנים
- בעל העסק או מקבל החלטות אחר - חוקר ובודק בין האפשרויות
- אפשרות השוואה אמיתית (היחידה בישראל) בין עסקים לפי פרמטרים רלוונטיים
- פנייה ישירה או כללית מאפשרת לעסק הקטן לחסוך זמן ומשאבים