הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט טרפו את הקלפים בכל הקשור לפרסום במדיה. אם עד עתה היו מתמחרים שטח פרסום בהתייחס (בין היתר) לחשיפת המודעה לפי כמות אנשים הנאמדים באמצעות ספירת המנויים או מספר עותקים מודפסים.
כיום כשאנו מפרסמים ברשת חברתית אין לנו אפשרות לדעת מראש כמה אנשים יצפו בו. אולם בכל זאת פרסום ממומן בפייסבוק הוא כיום אחד הכלים היעילים ביותר לפרסום. אך כדי שהוא אכן יהיה יעיל לא ניתן להסתפק בהכנסת דף פרסום ולהתרווח על הספה בציפייה שיגיעו הלקוחות (ולפחות דרשו מהמשווק הדיגיטלי שלכם שיעשה את הפעולות הנדרשות).
זו הסיבה שאנחנו כאן, לתת לכם את ההמלצות הרלוונטיות וגם להקל עליכם את הבחירה בין מקדמי האתרים הטובים והאמינים בשוק