בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת ומתרחבת של קניות מקוונות או טלפוניות, פחות הגעה פיזית לחנות. התופעה התרחבה בשנים האחרונות בעיקר בגלל הזמינות והנוחות של האינטרנט. אך הקורונה והסגרים שבעקבותיה נתנה דחיפה רצינית והביאה לכך שיותר ויותר עסקים מבצעים את עיקר עסקאותיהם דרך האינטרנט. במצב שכזה הספק הכי חיוני של העסק זה שירות המשלוחים.
מה שהכי חשוב בשירות משלוחים זה אמינות. כי המשלוח הוא המפגש של הלקוח עם העסק, ובידיו לקבוע את תפיסת הלקוח בקשר אליכם לטוב או לרע, למרות שמדובר בסך הכול – ברוב העסקים - בספק חיצוני. חברת משלוחים אמינה תשמור על שלמות המוצרים ואחסונם במקום מתאים. כמו כן, הם ישמרו על לוח הזמנים המובטח, וכמובן, שירות אדיב ואנושי.