גם אם אתם טיפוסים שפחות אוהבים להתעסק עם ניירת וטפסולוגיה לא תוכלו להתחמק מהגשת חשבוניות מס וקבלות. אתם יכולים להעביר את כל הניהול לכתפיו של מנהל החשבונות, לקבלות תצטרכו לדאוג לבד! אז מה זה בעצם חשבונית מס? אם יש לכם עסק עצמאי אתם צריכים לדעת כי אתם נמצאים בליגה אחרת, אתם אחראים על העסק על שלל ההיבטים החל ממשאבי אנוש ועד ניהול הכספים.
למעשה לאחר ביצוע של עסקת מכירה אתם צריכים להגיש ללקוח דרישת תשלום. דרישה זו נקראת חשבונית עסקה (ולא חשבונית מס) אך איננה נרשמת בפעילות החשבונאית של העסק ואין לה השפעה על תשלום המס, היות ולא הייתה כאן תנועה כספית