אז יש לכם עסק, יציב (עד כמה שאפשר עם הקורונה), ואתם מצליחים להגיע לכמות יפה של לקוחות. האם משתלם לכם לפתוח גם אתר או חנות אלקטרונית ולפתוח ערוץ מקביל לעסק? במאמר זה נסקור את היתרונות של עסק אינטרנטי ולמה לא כדאי לוותר על ערוץ חשוב זה:
נעזור לכם לבחור את הספקים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם
כבר יש לך חשבון? כניסה
או
תורמים לפיתוח הקהילה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
תורמים לפיתוח הקהילה 2
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
קבלו הצעת מחיר מהירה
אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר
19 בינואר, 2023
אז יש לכם עסק, יציב (עד כמה שאפשר עם הקורונה), ואתם מצליחים להגיע לכמות יפה של לקוחות. האם משתלם לכם לפתוח גם אתר או חנות אלקטרונית ולפתוח ערוץ מקביל לעסק? במאמר זה נסקור את היתרונות של עסק אינטרנטי ולמה לא כדאי לוותר על ערוץ חשוב זה:
כיום, כשאתם מעוניינים במידע, שירות, או מוצר, אתם פשוט פותחים את מנוע החיפוש של גוגל ותוך שבריר שניה מקבלים את מה שחיפשתם. וכך גם לקוחותיכם!
את המוצר או השירות שאתם מוכרים ישנו קהל שלם שמעוניין לרכוש, אך בניגוד לעבר, הקהל הזה מעוניין לרכוש את המוצר מבלי לצאת מהבית. לשם כך, יחפשו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם את הפתרון הקל, הפשוט, היעיל והמהיר ביותר לרכישתו, את הפתרון הנחשב כיום לנכס בסיסי לכל עסק – חנות אינטרנטית.
לכן, עליכם כאמור לדאוג שהעסק שלכם יהיה נוכח ברשת ויוכל להיחשף בפני לקוחותיכם.
עם זאת, הנוכחות אינה מספקת ועל מנת להיראות עליכם להיאבק על מקומכם בעמוד התוצאות הראשון בגוגל, באמצעות פעילות קידום אתרים ורכישת חנות אינטרנטית המאפשרת את פעילות קידום זו. על מנת להצליח בכך, על החנות שלכם להיות אטרקטיבית, רלוונטית, בעלת תוכן ענייני ומעניין שישמור את הגולשים בפנים, חנות המעניקה חוויית משתמש חיובית, מותאמת לדרישות גוגל, מהירה ורספונסיבית (מתאימה לתצוגה בכל סוגי המכשירים, המסכים והרזולוציות).
כך, אם תפעלו נכון, תרכשו חנות אינטרנטית איכותית ותדאגו לקידומה, תוכלו גם אתם להיראות בפני לקוחותיכם הפוטנציאליים ובעלי העניין במוצריכם ושירותיכם. אחרת, פשוט תיעלמו אי שם בעמודי התוצאות הבאים, אליהם החשיפה הינה לרוב אפסית. או כמו שנהוג לומר בעולמם של מקדמי האתרים: "אם אתה רוצה להעלים גופה, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להחביא אותה בעמוד התוצאות השני בגוגל".
עלויות בניית אתר מקוון מלא לא מתקרבת לרבע ממחיר תחזוקה של עסק לחודש במיקום בינוני, לשם השוואה: אתר אינטרנט איכותי ומלא יעלה בסביבות 1,000-2,000 ₪ בחודש, אפילו לא מחצית מחיר השכירות של חנות במיקום סביר. זאת בלי להביא בחשבון את כל התשלומים הנלווים – חשמל, מים, עובדים ועוד שירותים שחנות וירטואלית לא זקוקה להם.
כך, ביכולתכם להקים עסק בעלויות נמוכות, אך עם פוטנציאל רווח גבוה לא פחות מכל חנות פיזית בתחומכם. בעלי העסקים הקיימים לעומת זאת, יכולים לנצל את החנויות האינטרנטיות על מנת להרחיב את החשיפה לעסק, את פעילותם ואת מכירותיהם, מבלי להיגרר להרפתקה חדשה של רכישת או השכרת נכס שני לטובת העסק.
כל עסק שמעוניין להתפתח ולהגיע לקהלים נוספים, מוכרח לתכנן את המעבר שלו לשוק האלקטרוני. כדאי לתכנן את האתר שלכם בקפידה באמצעות אנשי מקצוע רלוונטיים
בניגוד לעסק מקומי, עסק אינטרנטי פתוח למספר עצום של לקוחות – בארץ ובחו"ל. בעזרת עבודה ושיווק מתקדמים ניתן להגדיל את היקף המכירות במאות אחוזים! וזאת בלי להשקיע סכומים רבים כלל שהיו נדרשים למטרה זו בעסק פיזי.
בנוסף, לעומת עסק פיזי שפועל בשעות מסוימות בלבד, עסק וירטואלי יכול לפעול 24/7. חשבו על כל הלקוחות המעוניינים לקנות בשבתות ובחגים, כשכמעט כל העסקים סגורים. בנוסף, העסק המקוון זמין בכל מקום, מהמחשב בבית, או דרך הנייד. לא משנה מתי הלקוחות שלכם יתעניינו – אתם תהיו שם בשבילם, וכלל ידוע הוא שככל שהעסק יותר זמין, הוא מוכר יותר.
בצבא נהוג לומר כי נראות החייל אומרת הכול, ונראה כי המשפט נכון גם בעולם העסקי, אין ספק כי עסק בעל אתר אינטרנט רציני יוצר רושם מכובד הרבה יותר מעסק שלא נמצא ברשת. האתר הוא גם הדרך שלכם להציג ללקוחות את העסק בצורה הטובה ביותר, ואתר נאה יציג את העסק שלכם בצורה מעולה.
בשנת 2014, היקף המסחר המקוון עמד על 1.3 טריליון דולר. 5 שנים לאחר מכן, בשנת 2019 היקף המכירות עמד על 3.5 טריליון – גידול של 270%!
על פי הערכות בשנת 2021 סכום המכירות אונליין ימשיך לגדול, הרבה בזכות מגפת הקורונה (שעוד נעסוק בה), ל-5 טריליון, נתון מדהים לכל הדעות שרק ילך ויגדל עם השנים.
למעשה, המסחר המקוון במגזר הפרטי צפוי לעקוף בשנים הקרובות את המסחר הפיזי. שלא לדבר העולם העסקי שנמצא כבר שם ממזמן (99% מהמסחר העסקי נעשה כיום דרך הרשת), המעבר לשוק האלקטרוני נראה בלתי נמנע ונראה כי בשלב מסוים כל העסקים באשר הם יעברו לרשת בצורה כלשהי.
כבר עכשיו ברור לכל כי מגפת הקורונה תישאר עמנו עוד זמן מה, וכמעט אין תחום עסקי שלא הושפע מהמשבר שהיא יצרה. נכון לזמן זה החנויות והעסקיים הפיזיים פועלים במתכונת שגרה יחסית, אולם לעולם לא ניתן לדעת אם יהיה צורך בהגבלות נוספת בעתיד.
בניגוד לעסק פיזי, חנות וירטואלית חסינה מסכנות שכאלה ותוכל לפעול גם בעת משבר, מה שייתן יתרון משמעותי לעסקים האלקטרוניים מול מתחריהם הפיזיים. גם סכנת ההידבקות של לקוחות לא קיימת באינטרנט מן הסתם, מה שגורם ליותר ויותר ישראלים לוותר על חווית הקניה בחנות פיזית, ולהעדיף קניה בטוחה דרך הרשת.
לסיכום, קיומה של חנות אינטרנטית לעסק הינה בגדר חובה כיום, המהווה כלי שיווקי ומכירתי חשוב ביותר ויוצרת פוטנציאל צמיחה, מכירות ורווחים גבוה ביותר. אז אם גם העסק שלכם עדיין לא נוכח ברשת, אל תישארו מאחור, פתחו בהקדם חנות אינטרנטית, הצטרפו אל עולם המכירות אונליין והכירו את העסק שלכם לעולם כולו.
1net
junami
חנות אונליין – הצעד הבא שלך!
נראה כי עולם המסחר באינטרנט רק ימשיך לגדול ולהתפשט עקב שלל יתרונותיו, אולם חשוב להדגיש כי באינטרנט ישנם גם סכנות – זיופי משתמשים, גניבות פרטים, ובעיות טכניות העלולות לצוץ על כן אנו ממליצים בחום להשקיע בחיפוש נותן שירות מומחה שיספק לכם את מיטב העבודה, ובראש שקט